selfangerkjerringa Skrevet 7. juli 2007 #26 Skrevet 7. juli 2007 Nei, da hadde du nok måttet sitte der med halvtørre bagels og sture gitt!
Ett_øyelokk.... Skrevet 7. juli 2007 #30 Skrevet 7. juli 2007 Til sjaman.. Hun er jo bare snill. Og hun hjelper alle så godt hun kan.. Så min klem går til Sjaman!!! =)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #31 Skrevet 7. juli 2007 En stor klem til Gravidfrid stakkeren som er på overtid. Vi som hadde avtale om å føde samme dag og greier.. *sukk*
rødhette* Skrevet 7. juli 2007 #32 Skrevet 7. juli 2007 Jeg vil sende en laaaaaaaaang god bjørneklem til alle som trenger det, en glad klem til alle som har noe å feire, småklemmer til alle de små knøttene til alle her inne, en vennskapelig klem til kjærestene/samboerne/ektefolkene til alle her inne som har det, en hyggelig klem til alle andre, og sist men ikke minst en klem til meg selv (holder armene rundt meg), fordi ingen andre sender en klem til meg
* 5 om dagen * Skrevet 7. juli 2007 #33 Skrevet 7. juli 2007 rødhette: som om jeg skulle sagt det selv... får ikke klemmer her inne jeg :-( ( så jeg vil ha en selv ) men jeg får masse, masse av mannen min :-))))))
selfangerkjerringa Skrevet 7. juli 2007 #34 Skrevet 7. juli 2007 sender en klem til deg jeg, rødhette* Du fortjener den definitivt!
rødhette* Skrevet 7. juli 2007 #35 Skrevet 7. juli 2007 ka-ping, å tuuusen takk mamma***** du fikk en hos meg da!
* 5 om dagen * Skrevet 7. juli 2007 #36 Skrevet 7. juli 2007 jammen gjorde jeg ikke det gitt....hehe... tusen takk...tar med meg den jeg, så går jeg og legger meg.... god natt alle sammen...
rødhette* Skrevet 7. juli 2007 #37 Skrevet 7. juli 2007 mamma***** det skal du bare gjøre Sender jammen meg en natteklem til alle sammen med det samme jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå