Gå til innhold

Hvem vil du sende en klem til idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil sende til Koseklumpen og jeg.. Ho vet hvorfor =)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil sende en klem til AKG-sommerbrud som giftet seg med sin kjære i dag:)

Skrevet

til meg selv. (siden jeg får aldri noe klem fra noen)

Skrevet

Til Silje&Leo - fordi jeg vet hun har det vondt

Til Northernlights - fordi jeg vet hun er så glad for å ha fått tak i sønnen sin igjen

Til Nita&Firkløveret - fordi hun hadde skiftet nick uten at jeg har fått fulgt med, men nå har jeg skjønt det!

Skrevet

lupp og prompefisen for at hun fridde til sin kjære i dag og fikk ja:)

 

honningmelon for hun er ei veldig kjekk jente

 

Katrine89**INA 08.09.06<3 for hun er besteste vennen og veldig misforstått av mange her inne

 

wicca for at hun virker som en veldig snill dame

 

mami87 og nydelige natalie for at hun svarer så bra bestandig

 

twig for at hun er så hjelpsom

 

fantasiløs for at hun skal gifte seg..før meg sukk

 

mamman til j&j for hun er så UTROLIG snill:)

 

majaja for at hun er så flink til å "verve" folk til hemmelig barnevenn

 

chanzei for at hun er seg selv og sier bestandig hva hun mener, det er jente med bein i nesa:)

 

sikkert maaange flere som fortjener en klem

 

Skrevet

Åååhhh... får nesten litt dårlig samvittighet ;)

 

Du får ta affære selv silhah =)

 

Og en stooooooooor klem tilbake til deg

Skrevet

en til gravidfrid..i håp om at fødselen starter nåååå;)

 

og en til kyllingen..fordi hun er den hun er;)

Skrevet

Mhm jeg tror jeg fortjener en klem.

Skrevet

trenger så klart ikke ha dårlig samvittighet da fantasiløs:p

nei blir nok ikke noe bryllupp her uansett om jeg tar affære selv..menmen jeg overlever da det jeg hehe

Skrevet

- En til Hufsemor fordi hun fikk dårlig samvittighet når hun ikke kunne være med på byn;)

 

- En til Spetakkel fordi hun alltid stiller opp

 

- En til Marikyllingen fordi hun er den søteste ever;)

Skrevet

må jo sende en sttoor klem til vaska som er blitt gutteløs i to uker.. har mini då men sikkert rart likevel...

 

 

Også vil jeg klemme masse på musa og kyllingen for at de er som de er:)

Gjest irismor
Skrevet

En klem til PrinsesseBabbel

 

En klem til Northernlights og gutten hennes

 

En klem til Bente har 3 skjønne jenter!!

 

Og en STOR klem til Anlej for alt som har skjedd.

 

Klem

Skrevet

mange! men her inne;

 

Torpekjærringa, for minstejenta hennes fyller 2 i dag :o), og fordi hun er så snill og rørte meg med nydelige blomster!

Skrevet

En stor klem til minst for at hun er den hun er:-)

Skrevet

Jeg vil sende en klem til:

 

Northernlights får en glede klem fordi hun endelig fikk tak på sønnen sin. =)

 

Er flere som fortjener en klem. Men de vet selv vilke de er. =)

 

 

Og så vil jeg sende en stor klem til min kjære bare fordi han er han.

*Elsker deg vennen min* :-D

 

Nå skal jeg førsøke og dra meg i seng. *trøtt*

Skrevet

sender klem til mayaya som ALLTID får meg til å le :)

Skrevet

og jeg sender en stor rabarbrasyltetøysøt klem tilbake til ka-ping!!! Hva skulle jeg gjort uten deg??

Skrevet

takk skal du ha silhah :-D

klem til deg for at du hjelper oss å få opp tallet også :-)

 

og for den fiiiine pakken :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...