Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Jeg vil sende til Koseklumpen og jeg.. Ho vet hvorfor =)
bente69;) Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Jeg vil sende en klem til AKG-sommerbrud som giftet seg med sin kjære i dag:)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 til meg selv. (siden jeg får aldri noe klem fra noen)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Til Silje&Leo - fordi jeg vet hun har det vondt Til Northernlights - fordi jeg vet hun er så glad for å ha fått tak i sønnen sin igjen Til Nita&Firkløveret - fordi hun hadde skiftet nick uten at jeg har fått fulgt med, men nå har jeg skjønt det!
silhah og emilie Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 lupp og prompefisen for at hun fridde til sin kjære i dag og fikk ja:) honningmelon for hun er ei veldig kjekk jente Katrine89**INA 08.09.06<3 for hun er besteste vennen og veldig misforstått av mange her inne wicca for at hun virker som en veldig snill dame mami87 og nydelige natalie for at hun svarer så bra bestandig twig for at hun er så hjelpsom fantasiløs for at hun skal gifte seg..før meg sukk mamman til j&j for hun er så UTROLIG snill:) majaja for at hun er så flink til å "verve" folk til hemmelig barnevenn chanzei for at hun er seg selv og sier bestandig hva hun mener, det er jente med bein i nesa:) sikkert maaange flere som fortjener en klem
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2007 Åååhhh... får nesten litt dårlig samvittighet Du får ta affære selv silhah =) Og en stooooooooor klem tilbake til deg
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 en til gravidfrid..i håp om at fødselen starter nåååå og en til kyllingen..fordi hun er den hun er;)
silhah og emilie Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 trenger så klart ikke ha dårlig samvittighet da fantasiløs:p nei blir nok ikke noe bryllupp her uansett om jeg tar affære selv..menmen jeg overlever da det jeg hehe
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 - En til Hufsemor fordi hun fikk dårlig samvittighet når hun ikke kunne være med på byn;) - En til Spetakkel fordi hun alltid stiller opp - En til Marikyllingen fordi hun er den søteste ever;)
varg veum Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 må jo sende en sttoor klem til vaska som er blitt gutteløs i to uker.. har mini då men sikkert rart likevel... Også vil jeg klemme masse på musa og kyllingen for at de er som de er:)
Gjest irismor Skrevet 7. juli 2007 #17 Skrevet 7. juli 2007 En klem til PrinsesseBabbel En klem til Northernlights og gutten hennes En klem til Bente har 3 skjønne jenter!! Og en STOR klem til Anlej for alt som har skjedd. Klem
SnupsaTupsa Skrevet 7. juli 2007 #19 Skrevet 7. juli 2007 mange! men her inne; Torpekjærringa, for minstejenta hennes fyller 2 i dag ), og fordi hun er så snill og rørte meg med nydelige blomster!
ღtili35ღ Skrevet 7. juli 2007 #21 Skrevet 7. juli 2007 En stor klem til minst for at hun er den hun er:-)
Babyfacepsycho Skrevet 7. juli 2007 #22 Skrevet 7. juli 2007 Jeg vil sende en klem til: Northernlights får en glede klem fordi hun endelig fikk tak på sønnen sin. =) Er flere som fortjener en klem. Men de vet selv vilke de er. =) Og så vil jeg sende en stor klem til min kjære bare fordi han er han. *Elsker deg vennen min* :-D Nå skal jeg førsøke og dra meg i seng. *trøtt*
selfangerkjerringa Skrevet 7. juli 2007 #23 Skrevet 7. juli 2007 sender klem til mayaya som ALLTID får meg til å le
mayaya Skrevet 7. juli 2007 #24 Skrevet 7. juli 2007 og jeg sender en stor rabarbrasyltetøysøt klem tilbake til ka-ping!!! Hva skulle jeg gjort uten deg??
mayaya Skrevet 7. juli 2007 #25 Skrevet 7. juli 2007 takk skal du ha silhah :-D klem til deg for at du hjelper oss å få opp tallet også :-) og for den fiiiine pakken :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå