Süsse Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #26 Skrevet 7. juli 2007 Hvordan kan vi uttale oss om personligheten til folk vi ikke kjenner? Det er da ikke saa seriöst her, er det det da? Hvem sier at Longoria ikke har noe i hodet? Av de intervjuene jeg har sett virker hun ganske naturlig og "down to earth", spör du meg.
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #27 Skrevet 7. juli 2007 Hmmm........mulig jeg tar han også...som Doug Ross selvsagt:-p
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #29 Skrevet 7. juli 2007 Pøh, skal jo ikke snakke med dama da;-) Pen nok til sitt bruk, høhø.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #30 Skrevet 7. juli 2007 Jeg tar deg lett, det burde du vite. Ikke fått med deg da jeg slo kollegaen til mannen min til blods? I play dirty...;-)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #32 Skrevet 7. juli 2007 Oo... eller han deilige mannen som spiller i Gladiatoren... Mmm... MANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #33 Skrevet 7. juli 2007 Joooooa, fikk det med meg men det var da iiiiiiiiiiingenting:-p Bare pass deg du, ellers melder jeg meg ut av Hufseklubben!
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 7. juli 2007 #34 Skrevet 7. juli 2007 Æsje hufsemor, russel crowe er jo ekkel
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #35 Skrevet 7. juli 2007 Hehe, for småttiser som deg så er han sikkert det, men for godt voksne damer som meg så er han bare lekker... *slafs*
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #36 Skrevet 7. juli 2007 Pøh, du er for redd for Hufsehevnen til å tørre og gjøre det;-) Myy... må stikke jeg nå Vi snakkes!
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 7. juli 2007 #37 Skrevet 7. juli 2007 Hahah liker heller clooney jeg eller kroater:P
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #38 Skrevet 7. juli 2007 Hadde jeg vært lesbisk, måtte jeg ha funnet meg noen i min liga. Fruen fikk meg ikke spesielt lysten på å bytte fil, heller.
ragna Skrevet 7. juli 2007 #39 Skrevet 7. juli 2007 godt godt, dere tar depp og clooney, så kan jeg slurpe i meg damon all by myself ;D
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #42 Skrevet 7. juli 2007 Hvis alle dere blir lesbiske, kan jeg da ta FLERE menn? Jeg tar McDreamy, Matthew McFadyen, Johnny Depp, Robert Downey Jr., Colin Firth, Greg Wise. Det burde vel holde inntil videre!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #43 Skrevet 7. juli 2007 Ta hvem dere vil, jeg hadde ikke takket nei til han her: http://www.tv.com/josh-holloway/person/183695/photos.html
silhah og emilie Skrevet 7. juli 2007 #44 Skrevet 7. juli 2007 hører jeg får ha mannen min i fred og det er jo bra:) altså richard geere naaam:)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #45 Skrevet 7. juli 2007 Hvis det er lov å reise tilbake i tid, drar jeg og henter: Ung Richard Gere og ung Mel Gibson. Og muligens en ung Robert Redford. Dessuten vil jeg ha alle de mennene jeg ikke husker navnet på. Dere skal jo bli lesbiske, så dere trenger dem ikke.
silhah og emilie Skrevet 7. juli 2007 #46 Skrevet 7. juli 2007 heeei richard geere er miin jo:p gjerne med det nydelige sølvhåret naaam igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå