Gå til innhold

Hadde jeg värt lesbisk...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan vi uttale oss om personligheten til folk vi ikke kjenner? Det er da ikke saa seriöst her, er det det da?

 

Hvem sier at Longoria ikke har noe i hodet? Av de intervjuene jeg har sett virker hun ganske naturlig og "down to earth", spör du meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm........mulig jeg tar han også...som Doug Ross selvsagt:-p

Skrevet

Pøh, skal jo ikke snakke med dama da;-) Pen nok til sitt bruk, høhø.

Skrevet

Jeg tar deg lett, det burde du vite. Ikke fått med deg da jeg slo kollegaen til mannen min til blods? I play dirty...;-)

Skrevet

Oo... eller han deilige mannen som spiller i Gladiatoren... Mmm... MANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Skrevet

Joooooa, fikk det med meg men det var da iiiiiiiiiiingenting:-p

 

Bare pass deg du, ellers melder jeg meg ut av Hufseklubben!

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Æsje hufsemor, russel crowe er jo ekkel :P

Skrevet

Hehe, for småttiser som deg så er han sikkert det, men for godt voksne damer som meg så er han bare lekker...:D *slafs*

Skrevet

Pøh, du er for redd for Hufsehevnen til å tørre og gjøre det;-)

 

Myy... må stikke jeg nå:( Vi snakkes! :)

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Hahah liker heller clooney jeg ;) eller kroater:P

Skrevet

Hadde jeg vært lesbisk, måtte jeg ha funnet meg noen i min liga.

 

Fruen fikk meg ikke spesielt lysten på å bytte fil, heller.

Skrevet

godt godt, dere tar depp og clooney, så kan jeg slurpe i meg damon all by myself ;D

Skrevet

Hvis alle dere blir lesbiske, kan jeg da ta FLERE menn?

 

Jeg tar McDreamy, Matthew McFadyen, Johnny Depp, Robert Downey Jr., Colin Firth, Greg Wise.

 

Det burde vel holde inntil videre!

Skrevet

hører jeg får ha mannen min i fred og det er jo bra:)

altså richard geere naaam:)

Skrevet

Hvis det er lov å reise tilbake i tid, drar jeg og henter:

 

Ung Richard Gere og ung Mel Gibson.

 

Og muligens en ung Robert Redford.

 

Dessuten vil jeg ha alle de mennene jeg ikke husker navnet på.

 

Dere skal jo bli lesbiske, så dere trenger dem ikke.

Skrevet

heeei richard geere er miin jo:p

gjerne med det nydelige sølvhåret naaam igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...