Gå til innhold

Hadde jeg värt lesbisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... skulle hun ha värt min :D

Finnes det nydeligere dame?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg, hun er rålekker!

*misunnelig* :-(

Skrevet

Hadde ikke spent henne ut av sengen nei Hadde heller ikke grått om jeg hadde våknet opp med det ansiktet og den kroppen! ;-)

Skrevet

Jeg synes shakira elr. christina aguilera er penere. Så det måtte ha blitt en av de hvis jeg var lesbisk.

Skrevet

Neeeh, liker ikke Christina Aguilera. Men Shakira er bra;)

Du da ->>-, hva er din smak? :)

Skrevet

nah....hun blir litt for fin rett og slett. hadde sittet og irritert meg over perfektheten....finn fem feil kunne ha blitt mitt største tidsfordriv sammen med henne ;)

Skrevet

Aa nei, absolutt ikke mine typer.

Skrevet

Syns dere skal bli lesbiske hele gjengen, så får jeg Johnny Depp for meg selv! :)

Skrevet

Der tror jeg du maa sloss med Prekäs.

Skrevet

Den kampen tar jeg tvert! :) Skal vel klare å oppspore en kvinne som hun også faller pladask for! ;)

Skrevet

Kona, selvsagt.

I hvert fall ikke type hollywoodkjerringer med ego større enn leiligheten min og sminke tytende ut alle porer. De er ikke litt heite en gang, og så fremstår de gjerne som så ... veike, på et vis. Hollywooddamer har en tendens til å bli attraktive først når de blir eldre og fremstår som mer selvtrygge, som f.eks Glenn Close, Meryl Streep og Kathy Bates. Ikke at jeg hadde hatt med meg dem heller, altså. =P

Keira Knightley og Hillary Swank er mulige unntak fra regelen.

Skrevet

Keira Knightley er vakker!

Men Tårnfrid, drøm videre - Johnny er min! :-p

Skrevet

Jeg vet hvor han bor. Og gjett hvor jeg skal på ferie neste sommer? Susse vet også hvor han bor. En ting til... I disneyland hadde de både badehåndklær i helfigur av han og t skjorter med bilde på i voksen str:)

Skrevet

... tror han er svak for damer på sin egen alder i tillegg...

Skrevet

Skal selvsagt sørge for at du har konvertert før ett år er gått :) Hmmm... de t-skjortene... de skulle vel ikke tilfeldigvis være av Jack Sparrow?

Skrevet

Pøh, Johhny hadde kastet et blikk på dere før han hadde løpt sin vei i skrekk og rett inn i MINE armer! Og der hadde han jammen blitt også! ;-)

Skrevet

*sukk*

Jack Sparrow er sexy!

Hufse, skal vi slåss???????

Skrevet

hehe.. allerede før jeg så på linken gjettet jeg at det dreide seg om Eva Longoria! :)

Men jeg tror ikke jeg ville satset på henne dersom jeg var lesbisk. Iallfall ikke Christina Aguilera!! Mer ihjelsminka skeivslått fjes skal man lete lenge etter! :)

Men hvorfor tenker vi ikke på personligheten til damer på samme måte som vi gjør med menn??

Ser ut til at dere (kanskje bortsett fra -<<-) kun ser på utseendet til damene. De må da ha noe i hodet også, eller hva?

Skrevet

Da har vi det klart i hverfall: Alle dere sloss om Mr. Depp, mens jeg koser meg alene med Mr. Clooney. Han er min til jeg konventerer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...