EnJente_m_EnJente Skrevet 6. juli 2007 #28 Skrevet 6. juli 2007 ok så dreit hun seg litt ut på det men so what ? hun har jo ikke skrevet noe ille !
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #29 Skrevet 6. juli 2007 Så det er ikke ille å tulle med konemishandling? Da har vi forskjellige standarder...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 6. juli 2007 #30 Skrevet 6. juli 2007 med mittt innlegg så mente jeg kun at hun dreit seg litt med å dytte det opp på den måten.. ellers så skrev jeg det for å innformere om hvor risikabelt det kan være å slette profil på dette forumet..etter som det faktisk ikke går ann! har ingen tvil om at HI`s samboer har gjort det han gjorde... er jo ikke noe typisk tulleinnlegg! Brukte bare sjangsen for å påpeke dette med profilen atter en gang:o) Har egentlig ikke noe å komme med som kommentar til hovedinnlegget..synes andre som har svart har fått frem det jeg mener om saken:o)
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. juli 2007 #31 Skrevet 6. juli 2007 men da har jeg misforstått, trodde bare hun dreit seg ut ved å først ha nicket hemmelig, så ha sitt originale nick der. Kan du forklrae meg hva som egentlig har skjedd da ? For da er jeg tydeligvis ikke med !!!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #32 Skrevet 6. juli 2007 Hun skriver jo at mannen tok kvelertak på ho lenger nede i tråden, samt at hun svarer seg selv at hun burde få ham innlagt. Bare en ny Vivill, med andre ord.
Butterfly_Flip Skrevet 6. juli 2007 #34 Skrevet 6. juli 2007 Uff... Tipper hu sitter med dataen å river seg i håret.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #35 Skrevet 6. juli 2007 Hun har sikkert nok av andre nick å velge mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå