Gå til innhold

Ble livredd mannen min i dag...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovedinlegger

Skrevet

ok så dreit hun seg litt ut på det men so what ? hun har jo ikke skrevet noe ille !

Skrevet

Så det er ikke ille å tulle med konemishandling? Da har vi forskjellige standarder...

Skrevet

med mittt innlegg så mente jeg kun at hun dreit seg litt med å dytte det opp på den måten.. ellers så skrev jeg det for å innformere om hvor risikabelt det kan være å slette profil på dette forumet..etter som det faktisk ikke går ann!

 

har ingen tvil om at HI`s samboer har gjort det han gjorde... er jo ikke noe typisk tulleinnlegg! Brukte bare sjangsen for å påpeke dette med profilen atter en gang:o) Har egentlig ikke noe å komme med som kommentar til hovedinnlegget..synes andre som har svart har fått frem det jeg mener om saken:o)

Skrevet

men da har jeg misforstått, trodde bare hun dreit seg ut ved å først ha nicket hemmelig, så ha sitt originale nick der. Kan du forklrae meg hva som egentlig har skjedd da ? For da er jeg tydeligvis ikke med !!!

Skrevet

Hun skriver jo at mannen tok kvelertak på ho lenger nede i tråden, samt at hun svarer seg selv at hun burde få ham innlagt. Bare en ny Vivill, med andre ord.

Skrevet

ja nå så jeg det...

Skrevet

Uff... Tipper hu sitter med dataen å river seg i håret.

Skrevet

Hun har sikkert nok av andre nick å velge mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...