Gå til innhold

Ble livredd mannen min i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant en pakke røyk i bilen hans (han nekter for at han røyker lengre) og konfronterte han med det, først ble han litt grinete og mente at det hadde ikke jeg noe med. Så satte jeg meg ved dataen og plutselig kom han farende med et sinne jeg aldri har sett og lurte på hvorfor i hel#¤%e jeg brydde meg om alt han gjorde - han var så sint at jeg var sikker på han skulle blekke meg ned. Etter 5 minutter var han helt rolig, og syntes det var så godt å få ut sin frustrasjon...

Nå har han reist til en kompis og jeg sitter her og lurer på hva pokker jeg skal gjøre. En gang før har jeg opplevd han slik, men det er mange år siden. Skal jeg stole på at det avr en en gangssituasjon, eller skal jeg sende han til psykiater eller bare pelle meg vekk fra han fort som f... ? Han er vanligvis snill som et lam...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke jeg, men mannfolk kan bli litt aggressive når de blir "fersket", og når de ikke har noe forsvar går de av og til i angrep. verbalt.

Men, jeg mener nå at alle har behov for en utblåsning, og det var jo fort over, og gjorde deg ellers ingenting. Kunne vel kanskje sagt unnskyld idet minste synes nå jeg.

Skrevet

Vet du hva ? Jeg fersket eksen min (den gang var vi sammen) i noe jeg og, han var normalt SNILL SOM ET LAM, men han klikket totalt, fordi han ble "fersket" som hun over her sier, kan det hende dette er noe ømt for noen menn ? Å bli fersket that is ?

Om han ellers er snill, synes jeg heller du skal prate med han, fortell han at du faktisk ble fysisk redd for han ! Mulig han ikke oppfatter det likt som deg, derfor viktig at du lar han forstå !

Skrevet

Send ham til en psykiater - få han gjerne tvangsinnlagt :) :) :)

Skrevet

Typisk ting det, både for menn & kvinner syns jeg! :) hehe.... Angrep som beste forsvar tenker man vel... :P

Skrevet

Jeg tror nok dette bare var en form for utblåsning. Det var kun verbalt, å det gikk jo fort over igjen. Menn kan få litt bakoversveis når de blir "fersket". Du vet....angrep er det beste forsvar (sier noen...)

Skrevet

eller var det bare begeret som rant over? at nok er nok...

Skrevet

Takk for svar, vet ikke om jeg uttrykket meg litt uklart, det var ikke bare verbalt... Han tok kvelertak og holdt meg opp mot veggen mens han skrek til meg.

Skrevet

Hvorfor skulle du gå i fra han eller sende han til en psykiater bare pga at han ble sikkelig sinna. Er lov og reagere på ting innimellom, vi jenter blir jo også veldig sinnte og sure. Så ta heller og snakk om situasjonen og fortelle om bekymringene dine, det løser ingenting og flykte. Og om han er snill til daglig så skjønner jeg ikke problemet jeg da, han sa jo at det var godt for han med en utblåsning. Ikke sikkert det hadde noe med deg og gjøre i det hele tatt, så snakk sammen når han kommer hjem.

Skrevet

oisann.. Virket ganske ille det..!

Syns du skal stille ultimatumet: psykiater eller singel.

Syns ikke det er akseptabelt.

Det KAN skje igjen (jeg vet det)..

Skrevet

Dette må du ta tak i.

Gi han et ultimatum, for dette kan bli verre. Få ham til psykolog, eventuelt på sinnemestring. Jeg har vært borti en mann med lignende oppførsel, bortsett fra at han hadde hyppige utbrudd. Det er veldig ekkelt når sånt skjer og det finnes ingen garanti for at det skjer igjen, heller tvert imot.

Lykke til.

Skrevet

Greit med utblåsning...men syns ikke det er ok å gå til fysisk angrep.. :/

Skrevet

DET ER JO LITT RELEVANT DA ! Om han ble fysisk hadde jeg pakket sakene til han ordnet opp i det. ! Herregud så skummelt !

Skrevet

Ok, det vare ikke så bra at han gikk til angrep på deg da!! Det er IKKE en typisk ting :/

Skrevet

Ja dette må du ta opp med han.... Uffa meg.. skummelt..

Skrevet

Må bare spørre, ikke for å være frekk eller noe...Men hvorfor svarer du deg selv i denne tråden?? Ene øyeblikket heter du "Må være anonym et øyeblikk" og når du svarer heter du "2.pp"? Synes bare d var litt rart at du svarte deg selv m et annet nick...

Hvis du skal være anonym må du huske at når man trykker på nicket kommer man inn på samme profil...

Skrevet

Skrulle. Sjekk nå i hvertfall profilen din før du setter igang med å hisse opp folk. ;o)

Skrevet

For å dytte innlegget opp igjen.

Skrevet

hehe..jeg kikka også på det:o)

det er mange her som ikke vet at profilen faktisk ikke blir sletta fordi om du sletter den.. jeg har sletta min foreksempel, og når jeg klikker på nicket mitt så står det "brukeren har ingen profil" men når andre klikker på det så får de den opp.... på "min side" står det også at jeg ikke har noen profil...men har jo tydligvis det..

tror du dreit deg litt her HI......

Skrevet

oki :) Bare lurte litt...

Håper d ordnet seg m deg og mannen din...skjønner at d ikke er noe kjekt å få et sånt raserianfall haglende over seg...

Har du fått en unnskyldning?

Skrevet

Unnskyld har han sagt, men jeg synes faktisk ikke at det er greit alikevel. Men kjenner jeg meg selv rett, så er jeg nok naiv nok til å tilgi dette også...

Skrevet

Skal den forklaringen (for å dytte opp innlegget) liksom også forklare hvorfor du egger til innleggelse selv?

Du er full av bullshit.

Skrevet

Something fishy is going on :o)

Skrevet

Her skal man ikke trå mye feil før man blir halshugd....

Ja, så valgde hun å dytte innlegget på en spesiell måte, mulig for å få større respons. Men ikke glem hva hun skrev opprinnelig da.

"Kjenner" ikke HI, og om hun har fart med løgn tidligere. Hvis ikke syns det dere skal finne andre måter å få ut innestengt frustrasjon på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...