mayaya Skrevet 6. juli 2007 #26 Skrevet 6. juli 2007 Det synes jeg var en god ide. Vi bruker masse hvitt til småen vi, så ville jo ikke vært rart i det hele tatt om han hadde kommet med det :-)
Northernlights Skrevet 7. juli 2007 #27 Skrevet 7. juli 2007 Det er ikke ondskapsfullt. Det er opplysningsriktig. ;o) hvis det er et ord!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #29 Skrevet 7. juli 2007 Hehehe sett i gang kan hun få smake litt på sin egen medisin ja..
melkekua™ Skrevet 7. juli 2007 #31 Skrevet 7. juli 2007 Ja, nå er vi spent somm@r på hvordan det har gått ;o)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 7. juli 2007 #32 Skrevet 7. juli 2007 hi hi festlig! Venter spent på å høre om resultatet på sommerklærne!! ;o)
Anne-B. Skrevet 7. juli 2007 #33 Skrevet 7. juli 2007 Jeg hadde bare ledd og sagt til henne at hun ikke aner hva hun snakker om! Jeg håper minsten blei god og skitten, jeg! Er en uting å kommentere hvordan folk har det når man kommer på besøk, så det fortjener hun. Gleder meg til å høre hvordan det gikk!
Storebror & Lillesøster Skrevet 7. juli 2007 #34 Skrevet 7. juli 2007 jeg hadde gjort det,og har man barn så kan man ikke regne med at golvene er slikket og rene til en hver tid,men skal se at det bor barn der,men med måte he,he... Hun får nok et annet syn på det når hun selv får barn. Du må si fra hvordan det gikk etter besøket.
brumlemor Skrevet 7. juli 2007 #35 Skrevet 7. juli 2007 venter spent på tilbakemelding!! Er ein av dei som alltid har ein gut som er skitten, sjølv om eg støvsuger og vasker ofte. Ser ikkje ut til at han tar skade av det! Men takk og pris for at ingen av mine har støvallergi!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #36 Skrevet 7. juli 2007 hehe, ja det er ikke noe og lure på en gang. Når hun er så frekk så hadde jammen jeg hatt på han lyse bukser og latt han støvsuge gulvet..hihi...tøft gjort og du gjør det :-);-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå