Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som mener at det ikke burde være noe problem å ha flotte og rene gulv hele tiden selv om en har barn. Ofte klager hun hos meg når hun er hoss oss. Jeg vasker eller støvsuger ofte hver kveld, men med tre unger ser det ofte ikke så fint ut til BarneTv tid. Da plukker hun opp minsten og grøsser av hvor skitten han er. Han åler seg fremover, så det skal jo ingenting til før klærne blir møkkete.

Ellers er hun en veldig god venninne og vi storkoser oss sammen, selv om hun fremdeles er singel og barnløs. Det er bare rotet og "skitten" hun henger seg opp i.

I morgen skal vi møtes en gjeng hjemme hos henne. Der kommer det flere single damer som nok også er litt fine på det. Minsten skal være med. Jeg vurderer sterkt å ta på han kritthvit body og hvit og lyseblå stripete bukse. Av erfaring vet jeg at om en uansett har skrubbet gulvet aldri så mye, så vil den bodyen etter en liten stund bli ganske grå. Da kan hun få se hvor kett det er å holde gulvene perfekte. Kanskje hun blir litt flau også.

Så hva synes dere? Kan jeg gjøre dette mot venninnen min, eller er det for onskapsfullt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, go for it sier nå bare jeg!=)

Skrevet

Det hørtes ut som en kjempegod ide ;o) kanskje hun vil skjønne en ting eller to. Syntes det ikke var ondskapsfullt!

Skrevet

Hvorfor ikke? Hvitt og lyseblått er jo flotte sommerlige farger ;)

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir fristet på dine vegne;)

Skrevet

Hva lurer du på egentlig. Hadde ikke nølt ett sekund. Ta med en limstift i veska også. Påfør litt før du går inn døra. hehe...

Skrevet

Vet du hva? Dette syns jeg var en brilliant ide!!! Gjør det!!!

Sørg for at han kryper godt under sofaen, og blir han ikke skitten av det, så sørg for at han blir det uten at hun ser det, og lat som om det skjedde fordi hun ikke hadde det helt perfekt på gulvet hun heller. Og så sier du "ups... her var det jammen noen hybelkaniner under. Godt å se at det ikke bare en meg som har sånne!"

Skrevet

Ser ut som om det er ganske enstemming. Da blir det hvite sommerklær i morgen. Stakkar!

Skrevet

Har hun bare godt av!!

Skrevet

Vet du, har samme "problemet" selv! Skal pinadø gjøre det selv!!!!!

Skrevet

Gi oss tilbakemelding imorgen etter du har vært på besøk da! Hihihi ;o)

Skrevet

Kjempeide:-)En garantert perfekt kveld..............hi hi....så deilig å være rampete...............

Skrevet

Tilbakemelding skal bli! Må si at jeg gleder meg litt til å se ansiktet hennes når jeg løfter han opp etter en fin lekeøkt på gulvet. Før har hun alltid funnet et teppe til han, men nå raser han jo rundt overalt.

Skrevet

Helt enkelt genialt! Takk for tipset;-p

Skrevet

Hahaha, brilliant idé!

Skrevet

Den var genial. Go for it!, og oppdater i morgen ;o))

Skrevet

syns det var en god ide jeg:) selv rydder jeg hver kveld og støvsuger daglig, men alikevel ser det ut som om det har vært fest her innen leggetid...hehe.... Og sjelden at gullet mitt klarer å holde ett antrekk rent gjennom en hel dag.... så joda, ha på de lyseste klærne du har, og sørg for å kommentere det når de blir møkkete, hehe...;)

Skrevet

Hehe det hadde jeg gjort :-)

Skrevet

vil bare si at om du er plaget med mye støv å prikker på gulv, så sier dem som har det, at om du har varmepumpe, så blåses slikt opp å samles i filteret. så de hjemmene med pumpe, dem har ikke så mye støv på så kort tid lengre..

har det motsatt igjen her, folk klager på vi har det for rent.. dem føler de kan ikke være her, for dem skitner til... litt dårlig gjort, det er IKKE reint her, sånn som de skal ha det til...

Skrevet

Er egentlig ikke så plaget med det. I mine øyne er det hun som er så pirkete. Det er ungene som lager skitten her og den lages ny hver dag. Jeg vasker eller støvsuger gulvene hver kveld siden vi har en liten åler. Vi har varmepumpe med gulvvarme, det gir også mindre støv faktisk.

Skrevet

Når du ser at han er blitt tilstrekkelig skitten passer du på å si "nei uffda, ikke så lurt med lyse klær her ser jeg!"

Hehe;)

Skrevet

Hihi det er jo ikke ufint da, du har jo bare pyntet guttungen for at dere skulle bort.

PS: Håper hun har SKIKKELIG møkkete gulv, lurt med det lim forslaget da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...