Gå til innhold

Vektoppgang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

D har du ingen grunn til.

Start- 55 kg

Uke 26- 65,5 kg. Men jeg har visst en av de riktig store magene sier jordmor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startvekt: ca 45

Uke 28 + 9 kg ca

 

Føler meg ikke noe stor egentlig, bare lagt på meg på magen og hoftene som jeg kan se selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

+ 10 kg. nå i uke 30. Veide 58 kg. før svangerskapet. Gikk opp 6 kg. i løpet av de første 3-4 mnd. og de har lagt seg litt jevnt fordelt over hele kroppen. Har nå stor mage, og veldig mye større pupper enn vanlig. Regner ikke med at vekta vil gå så mye opp på slutten av svangerskapet - iallfall er erfringene slik fra de to første svangerskapene. Synes ellers det er helt greit å ha litt å gå på etter fødselen. Erfaringsmessig så krever amminga mye energi. Men gleder meg naturligvis til å få tilbake min vanlige figur da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år, er 28+1 nå har gått opp 10 kg. Er 176 høy

Mye på vekta, men syns ikke det syns så godt.

Så lenge kjæresten syns jeg er fin så prøver jeg å slappe av med vektøkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 5.10

Er akkurat blitt 39 år.

Høyde 161 cm

Gått opp 2,9 kg

Er skikkelig overrasket over den lille vektøkningen (hadde regnet med mer)

Barnet har det bra, og magen har vokst 8 cm ved siste kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i uke 13 var jeg 65,5 kg og nå i uke 27+5 er jeg 74,8...venter tvillinger så da har jeg vel økt ekstra av den grunn.Men det vises bare på magen og puppene,men føler meg tung og svær...hvordan skal dette ende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

62 før graviditet (som dessverre er omtrent 10 kg over normalen, og som kom på under hormonbehandlinger)

i uke 23 har det kommet på 6 kg siden jeg ble gravid. Har to der inne da, så er antagelig mindre på kroppen enn før jeg ble gravid. Som Sognemor er det mye mage og pupper.... (+ 33 cm mage og +13 cm pupper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.80 høy og startvekt 62kg, er nå i uke 30 og ligger på 69-70 kg..helt greit..forrige gang gikk jeg opp til 76 v termin-og det eneste jeg ikke trivdes m var at d syntes så godt i ansiktet :)))))))), så det kommer vel litt mer de neste ukene og tenker jeg...men d gjør ikke no da:)lillegutt på 2-gjør jo at man får beveget seg endel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt 69 kg

Uke 33 - 68 kg (-1)

Har ikke vært noe dårlig så jeg vet ikke hvor det ene kiloet har gjort av seg.

Magen vokser ihvertfall så jeg klager ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

start: 60kg

30 + 3: 76 kg

 

Er dette utrolig mye?

Alle kommenterer hvor stor magen er (men at jeg ikke har lagt på meg så mye elelrs på kroppen), at det ser ut som jeg er mye lengre på vei enn jeg er og at andre som er like langt på vei som meg er mye mindre..

Har ikke brydd meg om vekta under svangerskapet, men nå når alle kommenterer det begynner det å bli ekkelt.

Trodde man skulle kose seg og at det var så stor variasjon fra person til person at det ikke var noe grunn til å ha en "mal".. Kiloene skal jo av igjen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bekymre deg...jeg har lagt på meg to kg siden jeg la inne dette innlegget er også 76 kg nå ...tar det rolig er godt og ha noe og amme ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Termin 5.10

Er akkurat blitt 39 år.

Høyde 161 cm

Gått opp 4,2 kg

Er skikkelig overrasket over den lille vektøkningen (hadde regnet med mer)

Barnet har det bra, og magen har vokst 35 cm ved siste kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start ca 59-60 kg

uke 33+4 73 kg

opp ca 13 kg.

 

har fått stoor mage og større pupper. Sikker på at det ikke er to der inne.... flere som har sagt det.. Er 1.60 og har nok ikke så mye plass inne i meg. ;) La på meg 20 kg med nr 1. Men ca 5 kg ble værende siden jeg ikke har hatt mulighet til å trene som før. Kun mosjonering når jeg triller tur/går tur m hundene.... Føler meg fin nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...