Gå til innhold

Vektoppgang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Start ---- 71 (BMI=24)

Uke 26 - 76 (+5)

 

Føler meg litt hvalross. Ikke så mye for de +5, men for de +4 jeg la på meg etter at jeg slutta å amme forrige gang. Er nå tyngre enn den dagen storesøster ble født.....

 

Enn dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startet på 65 (er ca 170 cm høy)

Uke 26 - 27: +4

 

Vises på puppene, lår/rumpe og i ansiktet. Har også begynt å få vann i kroppen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan

jeg er i uke 26+3

startvekt 55 kg -1.69m

nå 73 kg

lagt på meg de 18kg til nå og føler eg velgig tung, men heldigvis er det ingen som legger så mye merke til det ;) untatt meg :/ men men har jo ungen i mage og da er det bare sånn, men gleder meg og ta av meg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

63 start

Uke 26: 73

168 høy

Litt stor kanskje, men jeg er opptatt av at det skal være god plass og nok næring, jeg da. Moro å være stor, jeg har vært unormalt tynn nesten hele livet fram til midten av 20-åra, så dette er jo helt fantastisk, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

77 kg ved start

uke 27 76 kg så er minus 1 ennå

høyde 170,

har blitt tynnere alle andre steder enn magen for den er svær;) følte meg ikke stor før jeg ble gravid heller selv om bim sa at jeg var overvektig for det kan jeg ikke skjønne noe av;) (så den har jeg liten tiltro til :) )

 

forrige graviditet skjedde det samme, gikk ned masse under graviditeten, men skal love deg jeg får det når babyen er født og ammingen starter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 kg ved start, gikk ned en kilo, nå

uke 28: 64,2.

 

Har bare lagt på meg på puppene og magen. Har fått 6 spørsmål om jeg venter tvillinger de siste to ukene.. Er ganske slank og lav, og har en super tute-rett-ut-mage. Definitivt en liten gutt ja, sier alle de gamle damene:) Og det er det ifølge UL også:)

 

Synes det er helt ok å gå opp i vekt, føler meg ganske kvinnelig med former, og har ikke lagt på meg i ansikt eller armer/ben, så føler meg allikevel ganske nett allikevel.

 

Det er flott å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år og 160 cm høy

 

Var 54 kg, er nå i uke 23 og veier 60 kg.

Så jeg har gått opp 6 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjekk ned mykje på kort tid i begynnelsen av svangerskapet, men no har eg begynt å legge på meg igjen.

 

På det minste var eg nede i - 6kg, no er eg oppe i -2kg. Veg altså mindre enn då eg blei gravid, men har lagt på meg 4kg dei to siste mnd ca. Føler meg merkeleg slank til tross for stor mage. Har enno ikkje fått spørsmål frå folk om det er tvillingar der inne, men eg reknar med at det kjem etter kvart, fekk høyre det omtrent dagleg frå ca veke 25 sist...

 

Hadde dessverre 12kg igjen etter storebror då eg blei gravid denne gongen, skal holde meg på matta for å unngå unødvendig vektoppgang mot slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir 16 år, er ca 168.

startvekt: 50kg.

Vekt nå: 55kg.

Er i uke: 24.

 

Disse kg kom fort så håper ikke det går så fort oppover på så kort tid videre fremover nå! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

start: 54 kg (1,68)

Uke 28: 60 (+ 6 kg )

 

Føler meg også som en hvalross. Jeg var 62 kg da jeg fødte datteren min for 4 år siden, og ennå er det 12-13 uker igjen til fødselen- hvor stor blir jeg hehe. alt er tyngere, gå i trapper, røyser seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått opp ca 10 kg. Hadde 10 kg for mye da jeg ble gravid, så dette er ikke bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 20

høyde: 1.64

Vekt før graviditet: 55-56

uke 26: 2kg +

 

men skal sies at jeg har sliti ekstremt med svangerskapskvalme og mye oppkast :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 30

Høyde: 1.67

Vekt før graviditet: 58kg

Er nå i uke 26 + 4: 69,5 kg

 

Har altså gått opp 11.5kg frem til nå og håper det roer seg litt ned igjen nå.... kg ligger fordelt på pupp, mage og hofter....

 

Tror det er ei lita jente jeg har i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi samme her, første gang jeg ser noen som har lagt på seg like mye....og veier det samme.trøst deg med att alt (nesten) gikk av igjen sist gANG....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alder:22

høyde:1.67

uke:26

vekt opp 3 kg

 

la på meg 27 sist.. så denne gangen er jeg utrolig nøye med kostholdet å det hjelper vist:)

opp 3 kg til nå, har 1 kg vann i kroppen og har gått opp 1 bh størrelse.. så skal vel ikke klage=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er omtrent like!

Jeg veide 58 kg ved start. Gikk så ned 1 kg, før jeg begynte å legge på meg (litt pga mye kvalm og oppkast).

Nå er jeg 25+4 på vei, og veier 66 kg.

Altså vektøkning på 8 kg. De siste 6 kg har kommet de siste 4 ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..

Usikker på startvekta sånn helt, men i uke 9 var jeg vell en 60 kg, nå i uke 28 er jeg 66..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...