Gå til innhold

Vektoppgang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

+ 10 kg. nå i uke 30. Veide 58 kg. før svangerskapet. Gikk opp 6 kg. i løpet av de første 3-4 mnd. og de har lagt seg litt jevnt fordelt over hele kroppen. Har nå stor mage, og veldig mye større pupper enn vanlig. Regner ikke med at vekta vil gå så mye opp på slutten av svangerskapet - iallfall er erfringene slik fra de to første svangerskapene. Synes ellers det er helt greit å ha litt å gå på etter fødselen. Erfaringsmessig så krever amminga mye energi. Men gleder meg naturligvis til å få tilbake min vanlige figur da:-)

Annonse

62 før graviditet (som dessverre er omtrent 10 kg over normalen, og som kom på under hormonbehandlinger)

i uke 23 har det kommet på 6 kg siden jeg ble gravid. Har to der inne da, så er antagelig mindre på kroppen enn før jeg ble gravid. Som Sognemor er det mye mage og pupper.... (+ 33 cm mage og +13 cm pupper)

1.80 høy og startvekt 62kg, er nå i uke 30 og ligger på 69-70 kg..helt greit..forrige gang gikk jeg opp til 76 v termin-og det eneste jeg ikke trivdes m var at d syntes så godt i ansiktet :)))))))), så det kommer vel litt mer de neste ukene og tenker jeg...men d gjør ikke no da:)lillegutt på 2-gjør jo at man får beveget seg endel!!

start: 60kg

30 + 3: 76 kg

Er dette utrolig mye?

Alle kommenterer hvor stor magen er (men at jeg ikke har lagt på meg så mye elelrs på kroppen), at det ser ut som jeg er mye lengre på vei enn jeg er og at andre som er like langt på vei som meg er mye mindre..

Har ikke brydd meg om vekta under svangerskapet, men nå når alle kommenterer det begynner det å bli ekkelt.

Trodde man skulle kose seg og at det var så stor variasjon fra person til person at det ikke var noe grunn til å ha en "mal".. Kiloene skal jo av igjen...?

• 3 uker senere...

Start ca 59-60 kg

uke 33+4 73 kg

opp ca 13 kg.

har fått stoor mage og større pupper. Sikker på at det ikke er to der inne.... flere som har sagt det.. Er 1.60 og har nok ikke så mye plass inne i meg. ;) La på meg 20 kg med nr 1. Men ca 5 kg ble værende siden jeg ikke har hatt mulighet til å trene som før. Kun mosjonering når jeg triller tur/går tur m hundene.... Føler meg fin nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...