Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er så barnslig, altså!!

Skal liksom prøve å ligne oss!!!

Ang tørker, så ja!! Jeg tar med to svenske. Holder vel med to??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er jo 3 stykker.. daaaaa

Skrevet

Ja så lenge du ikke blir dårlig i magen så ;)

Skrevet

Blir faktisk fem med madonna og britney! Pluss kidsa som de sikkert skal dra med seg. Og au pairene vi må ta med til Madonna. Tar med alle svenskearbeiderne mine jeg...Da har vi i alle fall rikelig.

Kan jo bare sende de på spa om det blir for mange av dem!

Skrevet

ja også må vi jo ha noen til og hente drinker til oss også passe på alle tinga... tar med mine folk også

Skrevet

Får vel innkalle mine slaver ehm... jeg mener au pairer også, de trenger vel ikke ferie?!

Skrevet

nope! jeg følger ihvertfall ikke arbeidsmiljøloven!

om de vil ha ferie så får de slutte!

Skrevet

Svensker du også?? Mine begynte å antyde noe om ferie, ikke aktuelt!! da må jeg jo kanskje bytte en bleie sjøl, liksom!!

Skrevet

bleie? hva er det?

Skrevet

Sånn greie de har på rompa. Har sett når svenskene gjør det... uurkh!!

Skrevet

rompa?! ikke rart det var ett himla griseri den gangen jeg skifta på han da. Nei sånt her lar man betalt hjelp gjøre!

Skrevet

hvorfor har de det?? er det vanlig?

Skrevet

Svenskene sier det er det... Jeg kjenner at jeg ikke orker å engasjere meg så veldig...

Skrevet

jeg har hele tiden trodd den der bleien var der for å holde de stille. men da har jo sla... ehm, au pairene mine gjort det riktig kanskje...

Skrevet

Jeg har i alle fall forstått det sånn...

Skrevet

Søt smokk, men litt dagligdags kanskje. Får man den i større diamanter eller?

Skrevet

det var den største jeg fant på den diamntbutikken. var litt skuffa over utvalget egentlig

Skrevet

åh jeg blir helt matt av disse dårlige diamantbutikkene. Man må jo nesten bare kjøpe bloddiamanter hvis man vil ha skikkelig størrelse på de.

Skrevet

ja også må man få alt spesiallaga, men det tar så himla lang tid. disse butikkene aner ikke hva service er for noe!

Skrevet

what?! jeg forventer faktisk at de gjør det mens jeg er der, akkurat som om de er de eneste butikkene i verden. Har jo vin som skal drikkes...

Skrevet

Ja, herregud!!!? Vente!? Kan jo risikere at kanepèene faller sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...