så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 har fått gratisbillett til inngang på badeland for 2 personer. Og så ett hotell i Harstad betalte ene veien med hurtigbåten (hjem igjen) så da skal jeg jaggu vurdere å bestille hotellrom til meg og Martin og storkose oss på badeland en dag denne mnd
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 jeg fikk også tur til badeland :-) (foreldre og barn?) men den båtturen har jeg ikke sett noe til.
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 ja det var i f&f nå. Kanskje du hiver gunnar'n din i vogna og kommer til Tromsø en tur, så kan vi leie hytte i Bardu og dra på polarbadet og polarzoo sammen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 ja seff.. kommer med jettflyet i morgen. passer det?
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 nei i morgen har jeg allerede bestilt barnevakt til Martin, du vet, jeg må jo få fri ett par dager i uken spesielt nå når det er så fint vær. Kan ikke kaste bort soltimer på å passe han. Men jeg skal nå tilbringe litt tid med han en gang i slutten av mnd hvis det passer din timeplan? Hektisk å prøve å unngå å være mamma vettu
AneB Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Glemt meg eller?? Jeg joiner. Plukker opp mortilgunnar på veien!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ HÆ !!!!! Æ bor ikkje så jækla langt unna! Æ vil være med!!!
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2007 Se der ja, du er jo selvsagt invitert. Ta med klinkekulene dine da, vi kan kaste de på irriterende mennesker
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2007 hvor bor du? Og bli med på hvilke av forslagene?
AneB Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Jækla bra! Jo flere jo bedre. Jeg tar med pengedoruller også!
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2007 håper du får de mykgjort litt for jeg hadde et lite uhell med en av mine pengedoruller, ikke noe pent...
AneB Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 Spesialbestilt fra pengedorullbutikken, de er jo myke og fine! Og litt dyrere enn de vanlige, da så klart.
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2007 ja selvsagt, må jo betale litt for kvaliteten. Tar du med en tørker også? min personlige tørker er gått på ferie, så nå må jeg gjøre det selv. Noe himla griseri om du spør meg...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. juli 2007 #14 Skrevet 6. juli 2007 snakka akkurat med britney spears på tlf, hun sier at hun blir med hun også :-) men hun har litt dårlig med kr så noen som gidder og betale for hun og babyene?
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. juli 2007 Nei vettu hva altså, den dama er so last year. Hvis hun skal bli med får hun sitte på i en annen jet! Kan jo ikke bli sett sammen med henne, jeg har jo ett visst rykte å opprettholde...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. juli 2007 #16 Skrevet 6. juli 2007 hun last year? er du helt fjært eller? hun er jo på forsiden av vg oftere en deg ihvertfall. har du skinna deg, kjørt på mottorveien med martin på fanget eller gitt han cola?? hun er tøffere en meg ihverfall!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #17 Skrevet 6. juli 2007 ..... men tilbake til billettene... lå de i foreldre og barn? abonnerer, men leste det og ga det bort. hvor i bladet var det?
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 6. juli 2007 Nei, Martin må kjøre motorsykkel selv han. Er advokatene mine som holder meg borte fra vg forsida, vil jo ikke få for mye blest rundt meg
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 6. juli 2007 Det lå sammen med den reklameskjiten som var i der. Helt tilfeldig at jeg ikke kasta den sammen med resten av skrotet.
AneB Skrevet 6. juli 2007 #20 Skrevet 6. juli 2007 Madonna og blir med. Skal bare innom Afrika å hente noen flere kids først. Blir litt irritert på henne. Skal liksom alltid ha ungene med seg!!!
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #21 Skrevet 6. juli 2007 åh det er så irriterende, hva i alle dager får henne til å tro at vi vil ha omgang med barn?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. juli 2007 #22 Skrevet 6. juli 2007 å de er ikke hennes en gang. er det liksom kult og stjele andres barn?
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #23 Skrevet 6. juli 2007 Kanskje hun har begynt å bli blakk og jobber som au pair?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. juli 2007 #24 Skrevet 6. juli 2007 ja! eller så er det bare for og få litt oppmerksomhet. akkurat som om hun ikke får nok fra før liksom.. har du sett det bittelille huset hennes eller? er ikke rart hun måtte kjøpe nabohuset også
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #25 Skrevet 6. juli 2007 ja det er jo en skam, det er jo på størrelse med utedoen her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå