Gå til innhold

hvordan er det med vekta folkens?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det mange ikke tenker på er at en må jo se på hva en veier før en blir gravid også. De som har lite å gå på vil jo stort sett gå opp en del mer enn de som veier litt mye fra før....ikke alltid, men ofte....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 37+2 og gått opp ca 27-28 kg.

Skrevet

jeg er 30+6 og har lagt på meg 9 kg.. =)

Skrevet

Jeg er 30 +5 og har gått ned 4 kg. Men matlysten er ikke på topp, og er glad om jeg får i meg nok mat. Nå er jeg lei av å være kvalm.

Skrevet

Var hos legen igår og da hadde jeg gått opp 10 kg. Er 33+3.

Skrevet

37+3 og 16 kilo. Trøster meg med at mye av det er vann og forsvinner fort..

Skrevet

Er 38+2 og har lagt paa meg 2,5 kilo, 1,5 kilo de siste to ukene. Har virkelig proevd aa legge paa meg jeg. Hoerer med at jeg har svangerskapsdiabetes og maa passe paa karbohydrater, saa har lagt om kosten litt, spiser mindre og oftere, men spiser ikke akkurat sunt..... jeg er andregangs og la paa meg 9 kilo sist svangerskap.

Skrevet

38 uker og har lagt på meg 12,5 kg

Skrevet

Er i uke 39+1 og har lagt på meg 15 kg.

Skrevet

Uke 34 og har lagt på meg 12 kg. hadde håpt på å slippe å overstige 15, men det ser skummelt ut gitt! jaja..

Skrevet

Jeg er i uke 38 og har gått opp 17 kg!

Skrevet

Jeg er 30+4 og har gått opp 10,5. Men er egentlig superfornøyd med å ikke ha gått opp mer - med førstemann hadde jeg gått opp 17 på samme tid, og 19 med nr 2 (og ikke gått ned noe særlig mellom...)

Gikk ned alt årene etter nr. 2, og hadde bestemt meg for at denne gangen skulle det ikke bli så mye å dra på etter fødselen. Har forsøkt å leve sunt og har trent helt inntil for et par uker siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...