strekkmerketrollet Skrevet 5. juli 2007 #26 Skrevet 5. juli 2007 jeg er også 28+3 Er 2 kg under startvekta.. Har vel med at jeg ikke hadde matlysst første 4 mnd.. men NÅ er matlyssta kommet
strekkmerketrollet Skrevet 5. juli 2007 #27 Skrevet 5. juli 2007 ...............skal legge til at jeg la på meg 30kg (!!!!!!!) i forge svangerskap!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #28 Skrevet 5. juli 2007 Skjønner ikke hvordan dere greier å ikke gå opp noe særlig! Jeg har levd ganske normalt om ikke så mye trening som vanlig. Slanker dere underveis? 5 kilo er jo ingenting!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #29 Skrevet 5. juli 2007 jeg har i alle fall ikke slanka me og har ikke vært i nærheten av å trene siden jeg var 19. har spist akkurat det samme som før og faktisk til tider enda mer.. men jeg var veldig plaga med kvalme i starten og klarte nesten ikke spise noe. derfor stod vekta mi stille fram til jeg var 5,5 mnd på vei.. hadde det ikke vært for at magen og symfysen vokste som normalt hadde jeg blitt lagt inn.
Kummin&Lillesel Skrevet 5. juli 2007 #30 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er 34+6 og har gått opp 3kg. Jeg har faktisk ikke gått opp siden uke 24 :-S Men, legene og jordmødrene har slett ikke ymtet et bekymret ord.. Så jeg regner med det er i orden. PS: Jeg har levd akkurat som før + litt sløvere. Så det er ikke fordi jeg har satt inn stortrenern eller spist mindre. Kroppen har selv fiksa det til sånn.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #31 Skrevet 5. juli 2007 Jeg synes det er så mange som går opp så lite jeg. Når jeg snakker med folk jeg kjenner om graviditet og vektøknin, så er det nesten ingen som har gått opp mindre enn 15 kilo... Noen få har gått opp over 20, og et-par tre har gått opp over 30. Gikk opp over 35 forrige graviditet, og hadde noen kilo igjen da jeg ble gravid nå. Men foreløbig ligger jeg 10 kilo under det jeg lå på med førstemann i uke 33/34..Og glad for det ), men jeg har slitt og sliter fortsatt for å begrense vektopgangen så mye som muig. trener 6 dager i uka og prøver å spise sunt, men er forsiktig med å prøve å begrense matinntak så lenge det er snakk om faste måltid.Tør ikke gå ned på treningsmenge riktig enda, men må nok snart bare innse at jeg er nødt. Har vel gått opp 11-12 kilo, og er 34 uker i dag s åjeg netopp. er kjempefornøyd, men de fleste her inne ligger visst godt under det, og det virker som om mindretallet går så veldig aktiv inn for å holde vekta nede også....?? Lykke til alle samme
litakine og Theodor Skrevet 5. juli 2007 #32 Skrevet 5. juli 2007 huff, 31 uker og gått opp 16 kg... men jeg er ganske skyldig siden jeg har hatt noen utrolige sjokoladekick under graviditeten
Gull nr.5 Skrevet 5. juli 2007 #33 Skrevet 5. juli 2007 Har 9 dager igjen til termin og har lagt på meg 10,5 kilo.
bamby Skrevet 5. juli 2007 #34 Skrevet 5. juli 2007 Uke 30+3 og 8,5 kg....gikk opp 3 kg på 3 uker:P hurrahh...
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 5. juli 2007 #35 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er 33+3 i dag og har lagt på meg 4 kg. Har ikke gått opp noe siste måneden, men det har vært mye stress og styr og elendig matlyst. Magen har jo vokst så da er det nok bra der inne Hadde vel noen ekstra kilo å kvitte meg med, i tillegg til 4 mnd med kvalme i starten av svangerskapet. Er vel strengt tatt 7,5 kg opp fra laveste vekt.
Skruttan Skrevet 5. juli 2007 #37 Skrevet 5. juli 2007 18 dager igjen opp 13 kg, må si meg fornøyd med det :-)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #38 Skrevet 5. juli 2007 er 28+2,å vekta har begynt å tussle nedover. var 66kg (170) men veide meg i dag,63.. noe som er "vanlig" i mine sv,får ikke imeg så mye mat da lillemor ligger oppi mage sekken,hehe.. kjennes i allefall sånn ut.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #39 Skrevet 5. juli 2007 Huff ja,nå føler jeg meg stor... Er i uke 38 og har gått opp 19 kg!!! Må jo få lov til å nevne at jeg har sinnsykt med vann i kroppen. Måtte gå til innkjøp av to par nye sko i en størrelse større,og får ingen av ringene på meg lenger.. Kjipt! Nå ser jeg sinnsykt fram til å bli ferdig og få kroppen min tilbake.:-)
Lykkelig med 2 barn Skrevet 5. juli 2007 #40 Skrevet 5. juli 2007 Er i uke 34 og har gått opp nesten 12kg.
Kummin&Lillesel Skrevet 5. juli 2007 #41 Skrevet 5. juli 2007 Det er jo ikke noe jeg kan noe for, vil jeg si. Jeg har absolutt ikke forsøkt å stagge vekta i noen spesiell grad. Den har bare regulert seg selv. De fleste jeg kjenner har gått opp rundt 15kg i graviditeten.. Så jeg føler meg mer som et unntak enn en regel. Og de fleste har jo heller ikke noe i mot å gå litt opp. Min lege sa dog til meg, at jeg helst bare skulle gå opp 8kg.. Foreløpig ser det ut til at jeg kan klare det!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #42 Skrevet 5. juli 2007 Er i uke 30 og har lagt på meg 13 kg..rekner med å komme over 20 + ved termin. La på meg 25 med første og 20 med andre...sukk..heldigvis har det gått fort ned igjen.
Lille Trille 2015 Skrevet 5. juli 2007 #43 Skrevet 5. juli 2007 31+ 2 og 10 kilo. 9 uker til termin, så håper jeg ikke legger på meg så veldig mye mer,men forhåpentligvis går det like fort av som på
LilleTrolle Skrevet 5. juli 2007 #44 Skrevet 5. juli 2007 Er i uke 37 og har gått opp 18 kg. Iiik. Tror dobbelthakene alene veier en kilo...
~Simelisa & Marina~ Skrevet 5. juli 2007 #45 Skrevet 5. juli 2007 er i uke 33+5 idag er KUN gått opp 2-3 kg... JIPPIIIIII ;o) har kun 39 dager igjen til hun kommer...
Mamman til Georg :) Skrevet 5. juli 2007 #46 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er 32+5 og har lagt på meg 7 kg
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 5. juli 2007 #47 Skrevet 5. juli 2007 Hohoho, har sluttet å veie meg når jeg passerte 25 kg jeg.... så who knows... Jeg gir meg over iallefall....
*RutIetutt* Skrevet 5. juli 2007 #50 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har absolutt ikke gjort noe for ikke å gå opp i allefall...syns det er rart at jeg ikke har lagt på meg mer faktisk;o) Har bekkenløsning og har ikke vært aktiv i det hele tatt dette svangerskapet pga bl og kvalme...er så trett og sliten at jeg stort sett bare sitter og ligger for tiden. Pga kvalmen gikk jeg ned fem kg i begynnelsen, men de kom kjapt på da jeg fant ut at jeg måtte spise for ikke å kaste opp....har hatt dilla på søtt og sjokolade + ikke klart å drikke vann. Sist svangerskap gikk jeg lange turer hver dag og drakk mye vann + spiste sunt....men la likevel på meg en del mer enn denne gangen....men så har jeg jo lagt på meg opp under 10 kg nå da, så det faller jo ikke akkurat innunder kategorien "lite";o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå