Gå til innhold

Har dere bestemt dere for hva knøttet skal hete enda?


mynona fødte 290907

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi vet ikke om d blir gutt eller jente, men mannen min har et forlsag på gutte navn etter å ha lest i navneboka, Ludolf Laurenzius...er ikke helt enig i det...synes Leah er veldig fint, men har et vennepar med ei lita leah, så vi får bare stikke nesen ned i navneboka igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen peiling på hva jeg skal kalde knøtte mitt for, vil kalde henne opp etter min mormor men vanskelig å finne noe som passer med johanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter på Mathias. Har en Marcus fra før og synes de navna passer veldig bra sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Mats vi, og vi har ikke angra på det valget. Han er fem nå, og skal bli storebror. Tror det blir jente, men er ikke sikker. Det er vanskelig dette med navnevalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje bestemt, har to alternativ denne gongen som forrige. Førstemann skulle heite Ravn om han var mørkhåra, og Ask om han var lys-/raudhåra. Det blei Ask :o)

 

Denne gongen ventar vi jente, og har to alternativ som ingen får vite om, ettersom det ikkje kjem til å bli avgjort før fødselen er vel overstått. Ho får navn nr. 1 om ho veg 4000g eller meir, navn nr. 2 om ho veg 3999g eller mindre (storebror var 4440g, men jenter er jo generelt litt mindre...)

 

Både eg og mannen synest begge navna er fine, men har ein favoritt kvar. Spennande å la ungen sjølv "velge" navnet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet at vi får en liten gutt :)

Hadde på forhånd kun tenkt på jentenavn (Sanna eller Emilie)

Nå har vi bestemt oss for at gutten vår skal hete Liam <3 Var typen som fant dette navnet og jeg falt for det umiddelbart! Så Liam it is;) med mindre han kommer ut og ser ut som alt annet enn en Liam da:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:) her blir d nok emma .. (hvis d blir en jente)... pappa har forelsket seg i d navne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inni magen min e d enten ei lita Klara Mathilde oppkalt etter mine bestemødre, eller en liten Casper Benjamin.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig med navn! Jenta vår heter Linnèa, og denne gang har jeg en liten nydelig gutt i magen. Noen forslag til navn som passer litt til storesøster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er veldig vanskelig. Har en Celine og en Mathilde og får en jente til.

 

Lurer litt på sofie eller helene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal få gutt, har bestemt oss for at navnet skal være Julian. Lurte også på Emil. Begge er veldig fine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...