Gå til innhold

Har dere bestemt dere for hva knøttet skal hete enda?


mynona fødte 290907

Anbefalte innlegg

I dag tror jeg kanskje jeg har en Jonas i magen.. I går var det Kristian. Ikke lett dette altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her har vi vel mer eller mindre låst oss på leah marie..finner liksom ikke annet:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag heter han filip i går ferdiand og før det kasper..men tror det blir en av de tre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine navn dere har valgt!

Jeg har også Erik høyt på min liste men sambo er ikke like begeistret, dessuten fikk en av mine beste venninner (bor ikke i samme by) en Erik i november. Kanskje litt dumt å bruke det samme...?

Storebror heter Emil, vil gjerne ha noe som klinger greit sammen med det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig vanskelig... Sambo drømte om navnet Julie.. Så nå er det Julie, Sigrid og Ingrid. Men tror vi må ta en titt til i navneboka... :9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemte oss for Victoria da vi fant ut at vi var gravid. vi "visste" at det er jente vi vil få, så navnet var klart lenge før UL ( da vi var 4 uker på vei). På UL var det å få bekreftet at det er en jente som kommer. Jenta kommer i okktober ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våknet bare opp en natt og sa i halvsøvne at Eirik var det navnet gutten vår skulle hete og da morran kom klarte jeg ikke tenke på andre navn. så blir nok Eirik :) men skulle det mot all formodning bli en jente blir det Villemo :) (med et lite krav om at hun må bli født med det røde håret som storebroren har fått :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en gutt i magen som mest sannsynlig blir hetende -Mats Per Kevin Steffen Sindre Jonatan Mikael-

 

Jessda, vi blir ikke enige gitt...

Eller så kanskje vi bare tar OddBob, er jo det vi kaller han akkurat nå uansett =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben tuller vi med at gutten min skal hete:

 

Catharinus Analius

 

Men det blir nok et annet navn ja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får fortsatt ikke med mannen på Lanjelin? ;) Må ikke gi opp enda vettu =P Jeg jobber fortsatt med min kjære på et navn han har sagt nei til helt siden jeg foreslo det... gir meg ikke SÅ lett =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står mellom Caroline, Madelein eller Victoria. Hadde Sandra også,men har klart å utelukke ett. Ikke bare bare å velge navn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jentenavne klart det skulle være Elise, men var usikker på guttenavnet :) Men, nå tror vi det er Petter som koser seg inne i magen ja :) Vi får vente til gutten kommer ut å se om han ligner på en Petter :D hehe.. Elise får vi legge inn ei bestilling på senere, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentenavn er bestemt, Inger Marie etter min mann's mormor.. Men det er sagt det bor en gutt der inne... Vi har ikke diskuterte navn enda, men jeg liker godt Martin og Jacob.. Å så har vi en Petter fra før, liker at navna passer sammen.. hihihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter tvillingjenter og har ialefall en Rianna i magen, men den andre blir det verre med. Har ikke klart å finne noe navn enda! Noen som har et lite tips til hva som kunne ha passa god sammen med Rianna? Ikke på rim men bare sånn generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I magen min bor det foreløpig en "Arve" ... dvs. har en gutt fra før og neste mann skal arve en god del fra første mann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...