Gå til innhold

Har dere bestemt dere for hva knøttet skal hete enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi vet ikke om d blir gutt eller jente, men mannen min har et forlsag på gutte navn etter å ha lest i navneboka, Ludolf Laurenzius...er ikke helt enig i det...synes Leah er veldig fint, men har et vennepar med ei lita leah, så vi får bare stikke nesen ned i navneboka igjen.

Annonse

Har ikkje bestemt, har to alternativ denne gongen som forrige. Førstemann skulle heite Ravn om han var mørkhåra, og Ask om han var lys-/raudhåra. Det blei Ask :o)

Denne gongen ventar vi jente, og har to alternativ som ingen får vite om, ettersom det ikkje kjem til å bli avgjort før fødselen er vel overstått. Ho får navn nr. 1 om ho veg 4000g eller meir, navn nr. 2 om ho veg 3999g eller mindre (storebror var 4440g, men jenter er jo generelt litt mindre...)

Både eg og mannen synest begge navna er fine, men har ein favoritt kvar. Spennande å la ungen sjølv "velge" navnet :o)

Annonse

Vi vet at vi får en liten gutt :)

Hadde på forhånd kun tenkt på jentenavn (Sanna eller Emilie)

Nå har vi bestemt oss for at gutten vår skal hete Liam <3 Var typen som fant dette navnet og jeg falt for det umiddelbart! Så Liam it is;) med mindre han kommer ut og ser ut som alt annet enn en Liam da:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...