marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 5. juli 2007 #51 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer så mye:) Dette var moro Bula:) Ønsker deg lykke til:) Da blir det vel baby i februar/mars en gang på deg da vel:) Kos deg i svangerskapet:)
*Vetlis* Skrevet 5. juli 2007 #53 Skrevet 5. juli 2007 Å herregud så utrolig bra Bula!!!!!!!! Detta fortjente du virkelig :-) Får si det samme som Elli over her en plass, at jeg har ikke pratet meed deg så mye, men har fulgt med deg siden i fjor å kjenner også historien din! Jeg krysser alt jeg har og litt til for deg :-) Nå ble jeg kjempe glad!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #54 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er ikke kristen, men jeg har virkelig takket høyere makter i dag for denne gaven! Jeg er så ufattelig takknemlig!!! Kanskje drømmen min går i oppfyllelse for en gangs skyld....
lite jentenurk Skrevet 5. juli 2007 #55 Skrevet 5. juli 2007 Kjempehyggelige nyheter. Gratulerer sååå masse masse, lykke til videre.
melkekua™ Skrevet 7. juli 2007 #56 Skrevet 7. juli 2007 Gratulerer så mye Bula ;o)) Dette var virkelig fortjent!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå