Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 JEG ER GRAVID!! ENN Å HA SÅNN FLAKS AT EN LYKKES PÅ 1 FORSØK!!!! Jeg svimer av....
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 ...hehehe )...Gratulerer sååååååå mye!!
carina og *jentegullet* Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 gratttttttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssssss........ har fulgt med på innleggene dine... så moro..... ikke svim av nå;)
Fabelaktiv Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Skjønner at testen var positiv og at det var uvesentlig om det var morgenurin eller ikke GRATTIS!!! 9 mnd fra nå har du en liten bebbis
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 8 mnd igjen hehe, er jo 4 uker i dag, utifra utregningen til sykehuset.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 GO BULA GO GULA GO GO GO!!! YES, ENDELIG VAR DET DIN TUR!!!!!!!!! DETTE HAR DU VENTA LENGE PÅ. ER KJEMPEGLAD FOR DEG.
Serial mom Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Hææææ????????? Å dæven,jeg svimte nesten av selv nå! Trodde du skulle si at det ble negativ test,basert på overskrifta! Skitt! GRATULERER BULA!!!!!!!!!!!!! :-) Så fantastisk! Har fulgt deg siden jeg første gang kom inn på bim for over 2 år siden,men vi har knapt prata da,men kjenner historia di! Dette var skikkelig gøy å lese,nå driter jeg i at jeg nettopp spøy og er dritdårlig! :-) Masse gratulasjonsklemmer fra
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 GRATULERER BULA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ....og at du klarte å vente med å teste til i dag, er beundringsverdig! ;0)
mamma >to gull Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 GRATULERER SÅ MASSE, BULA;) Jeg hører egentlig hjemme på DIB, men har jo fulgt med på deg når jeg var på BIM.. Dette var veldig koselig!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Jeg skulle egentlig vente til i morgen, men jeg klarte ikke la være !!!! Så her er det jubel og velstand! Tror det er første gang jenta mi har fått is før frokost hehe
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer så mye!! Så morsomt!! =)
doffine Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 *roper ut* JIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII......WOOOOHA.. Dette er virkelig en av de aller største og beste nyhetene jeg noengang har hørt om på bim..... *hoppe og danser av glede*..... Dette er sååå fortjent Bula... woooooooooooooooooooha....
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er bare i sjokk nå! er det mulig å ha sånn flaks? Får litt vondt av andre som har mislyktes nå, jeg vet hvor vondt det må gjøre... Og her sitter jeg og blir trolig tobarnsmor... Jeg klarer ikke la være, jeg er bare så utrolig glad! Nå håper jeg virkelig at mine venner på assistert også får oppleve denne lykken,det er dem vel unt. Jeg vil nemlig ha med meg hele gjengen over på gravide slitere, sånn at vi kan kose oss sammen der.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #15 Skrevet 5. juli 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, nå gråter jeg BULA =) Nå gråter jeg. For en fantastisk nyhet. Gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer så innmari mye. Har ikke ord. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så braaaaaaaaaaa.... Herreguuuuuuuud. Krysser alt jeg har for at dette lille gullet skal klamre seg fast, og bo hos deg i 8 måneder til. Lykke lykke lykke til!!!!!!!! =) =) =) =) SÅ FORTJENT!!!!!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 Er nå nervene begynner å komme.... SIst jeg testa positivt, så gikk det ikke så bra. Bare noen dager etter positiv test så kom blødningene.... Og jeg mista.. Så jeg vet da søren hvordan dette blir jeg. Testen min idag var så blå som det går an, sist var den ikke så blå,mer svak. Skal ta hcg blodprøve i morgen.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #17 Skrevet 5. juli 2007 Er det bra faen eller dårlig faen ??? Hvis bra : Gratulerer så mye da :-)
boble <3 Skrevet 5. juli 2007 #18 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer så masse Bula!!! Krysser fingre og tær for at spiren din sitter denne gangen ( noe den helt sikkert gjør:0)) Lykke til videre i svangerskapet!
CAT77 Skrevet 5. juli 2007 #19 Skrevet 5. juli 2007 Så gøy!!!!! Gratulerer så masse til dere begge!!!!!!!!!!!!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 5. juli 2007 #20 Skrevet 5. juli 2007 Herreguuuuud, GRATULERER lille venn Velkommen over på 1 trimester Er så sinnsykt glad på dine vegne :D:D:D:D:D:D:D Sambo ble sikekrt kjempe glad han og ????
tudeluuu Skrevet 5. juli 2007 #21 Skrevet 5. juli 2007 Så gøy, Bula! Gratulerer =) Håper spira klorer seg fast!!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #22 Skrevet 5. juli 2007 GRATTUULERER SÅ MYE BULA :DDDDDDDDDD er kjempe glad for dere )))))))))))))
Beibi82 Skrevet 5. juli 2007 #23 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer!!!!!! Du har hengt her inne gange lenge eller..?? Synes jeg husker nicket ditt fra da jeg hang her sist =) Så morro for deg! Håper du får ett flott svangerskap
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #24 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer!! =) Husker deg fra jeg selv var gravid ( angelina med gutt 020207...) Siden du skriver første forsøk.. er det prøverør eller..? Gratulerer uansett!! Så morro for dere!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå