Gå til innhold

Fortell meg at dette er unormalt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dette kom litt skeivt ut;) Poenget er selvføleglig at man snytes for ferie med den ene av foreldrene, og DET er det trasige... Men jeg ville nå hatt med alle ungene om jeg skulle reise vekk. Dersom vi skulle til min familie, så kanskje vi kunne gjort det samtidig som stesønnen min var på ferie med mamman sin. men egentlig trives han jo like godt sammen med dem som oss, så jeg ser ikke helt poenget.

Vi reiser litt utenom sommeren, og da er det ikke alltid han er med:) Men ellers, helt enig med deg Donno:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, dette er ikke unormalt i mine øyne. Da jeg ennå var samboer med eks'en, reiste biomor på ferie til Syden med sin sønn på 2år(ikke eks'en sin sønn), mens storesøster på 10år var hos oss. Hun hadde vært med oss til Syden ca en mnd tidligere samme sommer og fått nye sommerklær og høstklær for en par tusen kroner av oss. I tillegg var hun med oss på ferie til mine foreldre, mens biomor var i Syden.

Tror ingen syntes noe synd på henne for at hun ikke fikk to turer, hun var veldig fornøyd selv, også.

Blir litt spesielt når HI setter det frem på dette viset, for vi kjenner ikke hele bakgrunnshistorien for avgjørelsen til biomor.

Hilsen en biomor til to

Skrevet

Nei, det var ikke synd i jenta fordi om hun ikke fikk en tur ekstra, men det er det med ferie sammen med for eks mor som er viktig. De fleste har jo begrenset med ferie, og den bruker man jo gjerne på barna sine?

Det er noe med tid sammen med familien sin jeg reagerer på, ikke nødvendigvis selve turen. Men det er klart, man kan ivareta det på andre måter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...