Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juli 2007 #26 Skrevet 9. juli 2007 Skal vi på McDonalds nederst på Karl Johan, så må vi i alle fall sitte langt fra inngangen for alle narkisene er jo der!:-/ Onsdag 18. går greit, men det kan hende snulla er skikkelig utilpass da for hun skal få av gipsen den 17. Vet ikke hva slags tidspunkt er best...for min del er kl 14 og seinere greiest.
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 9. juli 2007 #27 Skrevet 9. juli 2007 peppes tjener jo penger på at vi er der;) greit og trappefritt;) men hadde vært deilig å vært ute hvis det blir litt penere vær... for min og lillegutt sin del passer det best å møtes rundt kl tolv! Sovetid;) men er med på det som passer for alle:)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. juli 2007 #28 Skrevet 9. juli 2007 synes peppes høres best ut. mcern nederst i karl johan er jo pyton! den 18ende blir vi også med:)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 9. juli 2007 #29 Skrevet 9. juli 2007 passer best litt tidlig på dagen for meg.. både kl. 12 og 14 passer bra for meg. går vi for peppes da?
Harald Ripultfør Skrevet 10. juli 2007 #30 Skrevet 10. juli 2007 Jeg tror ihvertfall vi kan være med den 18. Vil helst på peppes istedet for mc'ærn.. spes den nederst i Karl Johan er ikke noe særlig.. Passer best for oss litt tidlig.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #31 Skrevet 10. juli 2007 hmm ser at vi har litt forskjellige tider her... men siden noen vil møts 12 og andre 18 kan vi ikke heller møtes kl 15 eller 16 da så passer det for alle eller? også lurte jeg på en sak til..hehe...jeg er med på den "ung-mor" serien og er enda ikke ferdig med filminga så ble jeg spurt om det var greit at di ble med på treffet,men kun hvis det er ok for dere da seff..di som ikke vil bli filma trenger ikke og fokuset blir jo mest på meg da hvis ikke dere vil lissom... men det er bare et spørsmål da...blir dere med på det? hvis ikke så..ja:P hehe
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 10. juli 2007 #32 Skrevet 10. juli 2007 går fint for meg at de er med.. kl 15 høres bra ut
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #33 Skrevet 10. juli 2007 kjempe bra=) skal vi si kl 15 på peppes (aker brygge) ? deal eller?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 10. juli 2007 #34 Skrevet 10. juli 2007 så sent kan ikke jeg desverre. heller ikke videre keen på å bli filmet, hehe;) dere får kose dere!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #35 Skrevet 10. juli 2007 Får ikke vært med fordi den dagen blir jeg 20 *gliiis* for de som måtte lure hehe
Harald Ripultfør Skrevet 10. juli 2007 #36 Skrevet 10. juli 2007 Samme her.. Hehe.. Kan ikke så sent, og vil ikke bli filmet!
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #37 Skrevet 10. juli 2007 neihei..tjaa hva gjør vi da? hva driver dere egentlig med siden alle er opptatte i den tiden? det er jo ferie jooo:P men vi MÅ ikke bli filmet det var bara et spørsmål lissom hvis alle bæcker ut så er det jo ingen vitts uansett...
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 10. juli 2007 #38 Skrevet 10. juli 2007 litt med hva som passer best mht de minste;) så sent på dagen er det greit å komme seg hjemover... hvertfall for vår del... men vi kan jo møtes litt tidligere så kan jo de som vil komme senere komme senere?? Vil helst ikke bli filmet vi heller..sorry
Askepott 3 barnsmor Skrevet 10. juli 2007 #39 Skrevet 10. juli 2007 Kan hende jeg også slenger med på, men helst litt tidligere på dagen..Godt forslag til det Vibeke&gullgutten skriver at de som vil møtes før gjør det og de som vil komme senere kommer senere..
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #40 Skrevet 10. juli 2007 ja ok..hehe.. kl 13 da? passer det for alle?? *hååper det*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå