Gå til innhold

Hva med en Oslo treff a jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde jo vært kult det da...! noen som blir med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

næhei ikke det nei...nei vell....

Skrevet

det vil jeg være med på:)

Skrevet

flott! da er vi 2 =) hehe får se om flere joiner da..hehe

Skrevet

Vi også =)

Skrevet

da er vi jo 4 allerede:) noen forslag til sted?

Skrevet

vi også :-)

Skrevet

jøss så bra...tjaa...hva med og så spise et sted eller no? ække så flink på detta jeg:P noen som har noen forslag?

Skrevet

egon på byporten er jo en mulighet?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hva med å ha et treff ute hvis det er fint vær, og heller ha egon eller noe sånt som plan B?

Barnefar tar med snulla på ferie en eller annen gang nå, men jeg kan sikkert komme aleine på treff...har jo baby i magen som reserve!:P

Skrevet

ute treff hørtes bra ut.. om været er bra:)

Skrevet

Vi blir gjerne med, har aldri vært med før så det blir spenndene.. Men når da?

Skrevet

høres bra ut detta da =)

hva med onsdag 18 eller 25 juli? bare ett forslag hehe..

har heller aldri vært på treff før men skal på alenemors treff for første gang til onsdagen..d blir spennende..

Skrevet

onsdag 18 passer bra for meg:)

Skrevet

bra=) kan dere andre oxo da eller?

Skrevet

jeg fikk min lille på tirsdag så nå er jeg også ung mor! blir gjerne med onsdag den 18. jeg :)

Skrevet

gratulerer med nurket ditt =)

kjempe flott at du også blir med!

noen som har forslag til hvor vi skal møtes?

Skrevet

jeg tenkte på at vi må jo finne et sted hvor man kan ha med barnevogner.. jeg er ihvertfall avhengig av å ha med vogn. prøver å tenke på hvor det er mulig å ha med det. kommer ikke på noen steder.. annet enn på ski storsenter. der er det flere kaféer og også mulighet for å sitte ute på egon om været skulle være bra. men det blir kanskje langt unna for noen eller?

Skrevet

Hei jenter:)

er gjerne med på treff jeg... har vært med ett par ganger..da har vi møttes på peppes på aker brygge... hvis de er ferdig med å pusse opp barneavdelingen er det god plass der:) er med på ski også;)

Skrevet

hmm har aldri vært på ski sentret jeg:P hehe men kan nok klare og finne veien:P hva med peppes? mange som treffes der...? jeg er oxo avhengig av vogn så trenger plass ja;)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Ski storsenter blir for langt unna for meg...er over 1 time én vei. Hvor er det folk med barnevogn går på treff i Oslo egentlig? Blir mye for Peppes på Aker Brygge hvis de tar imot samtlige treff i hele Oslo!

Skrevet

ja sant det.. hmm..ta en tur på mc'donalds vi er jo ikke såååå mange lissom og di har jo sånn lekerom til barna der..går jo ann og booke plass tor jeg? koster det no x-tra? noen som vet?

eller..hehe vi kan bare møtes og gå,sette oss i en park pic nick liksom (hvis det er meldt fint vær) også kan vi ha m'donalds som plan B?

Skrevet

vi kan jo møtes på mc donalds nederst i karl johan? den er jo ganske stor.. men når skal vi møtes? onsdag 18, klokken?

Skrevet

det passer perfekt for meg ja;)

håper alle kan komme! er det noen som ikke kan lissom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...