gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 5. juli 2007 #26 Skrevet 5. juli 2007 ja.. det bør han.. Ringt å hørt noe med de?? hva sa de i så fall??
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #27 Skrevet 5. juli 2007 takk for det:) nei så spennende da:) lykke til så mye du også driver å pakker det siste i bagen og skal ta meg en dusj nå så drar jeg vel avgårde snart:) enn at vi får se våre små nydelige snart:) håper du får en fin og minneverdig fødsel:) klem
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #28 Skrevet 5. juli 2007 Her er bagen pakket og i dusjen har jeg nettopp vært...så nå vente jeg bare på min kjære.Begynne å gjøre skikkeligt vondt nå.. Vi får snakkes her inne igjen når vi har kommet hjem med guttene våres:) Håper du også får en minneverdig fødsel:) Klem
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #29 Skrevet 8. juli 2007 må bare si at når jeg ser på denne tråden og jeg satt å trodde jeg hadde vondt enda, hehe jeg ante ikke hva jeg hadde i vente og godt er det:) til anonym som hadde rier samtidig med meg, håper du fikk en flott og grei fødsel og nå koser deg masse med din lille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå