Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror kanskje jeg har rier, svake men dog rier, de har vært dær siden mandag men nå virker det som om de øker i styrke:) tørr ikke helt å håpe for mye men, har gått tur på 4 kilometer i håp om å sette igang noe;)

de begynner i ryggen,sprer seg fram mot magen og trekker seg deretter litt bakover, begynner svakt og øker i styrke før de går bort igjen.. ikke sånn veldig vonde enda men absolutt merkbare:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg høres ut som rier!

Jeg skal krysse og knytte fingre for at det tar seg opp, jeg da! Sånn du får gutten din ut til deg! :)

Lykke til!

Skrevet

Lykke til.....det er nok ting på gang no ;)

Skrevet

arrrggh dette er slemt, riene er ikke vonde nok til at det er noen vits i å tro på fødsel enda, men de er akkurat vonde nok til at jeg ikke får sove:(:(

Skrevet

Sitter her i omtrent samme situasjon... har "veer" ca hvert 6 min og har hatt det ca siden kl 23 (før det var det uregelmessig.) er vondere når jeg ligger så jeg får ikke sove...

Sykt å sitte å håpe på mere vondt!!!

Skrevet

det er kjiipt, hatt tak siden mandag, men i kveld er de blitt vondere og mere regelmessig(ca hvert 13 minutt), akkurat vondt nok til ikke å få sove:(

hehe ja litt sært å sitte å ønske seg mere vondt, men vi vil jo ha ut de små:)

Skrevet

Hvordan går det med vondtene dine?? fremdeles 13min mellom hver??

Skrevet

har ikke gidda tatt tiden på en stund nå, er bare sur og gretten og vil sove:P har hatt tak siden mandag så har ikke største håpet selv om de tydelig begynner å bli vondere nå.. kanskje jeg skulle ta tiden på de neste..:/

Skrevet

irriterende når en ikke får sove i alle fall.. Hadde vel termin på mandag du??

Skrevet

vet ikke åssen jeg regner helt jeg men : 01:57-01:58 og 02:02-02:04

var det jeg har rukket å ta nå... jepp er noen dager på overtid og jeg er bombe sikker å at riene er blitt vondere nå:S

Skrevet

4-5minutt mellomrom, og lengde på mellom 1 og 2 minutter?? du er garantert i gang.. det føler jeg meg sikker på..

Skrevet

jo men de skal vel bli enda vondere før det er noen vits i å dra noen plass? synes ikke de er sånn puste seg gjennom enda:/

Skrevet

tror jeg ville ringt føden og snakket med de jeg.. jeg fikk beskjed av jormor at når det er 15minutter mellom riene skulle jeg dra ned på sykehus i og med at vi bor i en time, så jeg regner med at da er de ikke sånn kjempe vonde.. Har du lang vei til sykehuset??

Skrevet

Mente å skrive siden vi har en time kjøring til sykehuset..

Skrevet

har ca en halvtime kjøring til føden, men det er jo ganske kort mellom riene, men de er liksom ikke så vonde som jeg forestiller meg de bør bli før jeg ringer, de kommer sikkert til å le av meg og be meg ringe når jeg ikke klarer stå på beina eller noe:/ :P

Skrevet

De kan ikke le av deg når det er så kort i mellom, og litt lang vei har du jo.. Jeg sier ring føden og lykke til.. Oppdater oss hvordan det går om du får tid da :-)

Skrevet

er du her fremdeles??

Skrevet

er her, ble bare litt satt ut en stund.. de er absolutt begynt å bli vondere så vurderer vekke mamma og rådslå meg med henne den gamle travern;P

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er bare å vekke mamma, ja!:P

Mine rier var ikke særlig sterke...var som menssmerter, bare jeg hadde også vondt i ryggen! Håper det er noe på gang da!:-)

Skrevet

Helt sikkert lurt å ringe mamman din ja.. Tror nok du får hilse på den lille gutten din i løpet av det kommende døgnet ja.. Heldige deg.. Jeg og vil..

Skrevet

er hjemme hos henne;) har vekt henne nå så:) håper det for det begynner å kjennes ut som om livmora er på vei ned i hoftene mine nå:S

Skrevet

Det er bra.. Hvordan går det med skyss til føden?? var det ikke du som hadde litt trøbbel med det??

Skrevet

Lykke til! sitter her selv og teller minutter....har termin 10 juli..og venter også en liten Lucas:)...kjæresten min er på vei hjem fra nattevakt nå.

Har snakket med føden og de vil jeg skal komme inn.

Hørte først om disse sidene i kveld jeg...vett ikke hva galt jeg gjør for det komme ikke opp nicket mitt...derfor annonym.

Da får vi satse på begge to at guttene våres kommer i dag:)

Skrevet

jovisst men vi kjører så får han betale evt parkering senere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...