Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 4. juli 2007 #26 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har hatt et keisersnitt, og unner ingen det smertehel.. der. verken fysisk eller psykisk. en ting er alle smertene, å komme seg, ydmykelsen du må igjennom fordi du ikke klarer å vaske deg selv (prater om meg selv nå.. hehe) å må ha en jordmor i dusjen som vasker deg... så det psykiske som går på det å ikke kunne tilbringe den første tiden med barnet, jeg fikk ikke se han før etter to timer, og da hadde jo gudoghvermann holdt på å kost med han (hadde venninner som jobbet på barsel) ja masse,,,, jeg tar enhver smerte fremfor ks. hadde rier, vet hvordan det er, selv om jeg ikke fiklk føde, satt på drypp til 3 cm, men da måtte han ut. Rier fremfor operasjon anytime.... så sant jeg slipper ks, så skal jeg aldri ta det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå