Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?


idasollar

Anbefalte innlegg

er i uke 34 nå å har gått opp 20 kilo.. synes dette er litt mye.. eller? Gikk opp 5 kilo på bare en mnd, tror det ble litt mye sofa sitting og godis spising, ops: ) veit jo ikke hvor mye jeg går opp den siste tia heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 36 nå og har vel godt opp 7 kilo, men må legge til at jeg sliter med dårlig appetitt og har gjort det i store deler av svangerskapet. Hadde også litt ekstra på kroppen fra før av, så for min egen del passer det greit at vektøkningen ikke har tatt av.

Må jo legge til at det er veldig individuelt hvor mye man legger på seg, noen legger ikke på seg noen ting og andre går opp 30 kilo.

Tror ikke du behøver å bekymre deg, mye forsvinner ved fødselen:)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 35 og 4.7 kg...vært mye kvalm,dårlig appetitt så det er nåkk derfor...sist la jeg på meg totalt 24 kg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 35+3. Har gått opp 10 kg. Kom litt i rykk og napp, men merker at det har tett sammenheng med hva jeg spiser og hvor aktiv jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 35 og gått opp 6 kilo. Magen er ganske liten, men hun vokser visst som hun skal. Spiser det meste som før. Klarte å være ganske sunn i begynnelsen av svangerskapet, nå har det blitt mer is og sjokolade, og det synes i ansiktet mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...altfor mye..har gått opp ca 20,er 34uker og 4dager.. tok glukosebelastningstest hos legen forrige gang,men alt var bra og ingenting i veien med babyen... ligger akkurat der jeg skal ligge..så jeg vet ikke hvorfor alle går opp så forskjellig...er litt rart egentlig...men kiloene raser vel av etterhvert(har jeg hørt fra tidligere som har gått opp rundt 30og godt ned kanskje 35...) vi får ta med oss vogna ut og gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 kg, er 33 uker i morgen.

La på meg alle 9 etter uke 20, og nå har det stagnert egentlig. Var tynn i utgangspunktet, så det er ikke så farlig om det blir noen kilo til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35+6 i dag hos jordmor og +11 kg. Det har kommet 3 kjappe kilo de siste to ukene. Jeg er en vandrende 5 år's flom :-)

Hadde litt å ta av fra før ( ikke borte alle de andre fødslene) De andre gangene har jeg gått opp nesten 30 kg og hver gang har 20 kg forsvunnet som dugg for solen iløpet av kort tid. Jeg er hverken super slank eller ekstremt sporty, bare vanlig. Mange av de som legger på seg mye har sannsynligvis mye mere vann enn de som ligger rundt 10 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 34 og har gått opp 12kg. Gikk opp 16kg sist, lander vel der nå også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 32+4 og har gått opp 16 kilo til nå.. Håper ikke jeg går opp så mye mer.. Jordmor mente at jeg kom til og gå opp ca 20 kilo tilsammen i svangerskapet, men jeg håper hun tar feil.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 37 + og har gått opp18kg. Detter er det samme som forige gang så jeg er rimelig fornøyd med det. Skal være litt flinkere med å holde meg unne sjokkis i amme perioden denne gangen da ;o) ( Selv om jeg gikk tilbake til normal vekt på tross av det )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 37 og gått opp 10 kg....Selv om jeg har holdt meg unna godteri og sötsaker, får nemlig h...... halsbrann av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 35+3 nå, og har gått opp 25. Nå gidder jeg ikke veie meg mere altså:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 36 og har gått opp 15kg. Jeg har slitt med mye vann i kroppen hele svangerskapet,"gubben" sier at jeg skvulper når jeg går:) Alt er normalt mellom 10 og 25kg sier jordmora...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...