Gå til innhold

KS..............hvor bør grensen gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke hvorfor du som ikke har denne problemstillingen skal gidde å la deg provosere sånn. Jeg bryr meg vel katten om naboen føder vaginalt eller får k.s. Jeg har født vaginalt to ganger og begge gangene har barna vært mer døde enn levende når de til slutt kom ut, noe som har skapt unødig mye bekymring og redsel for oss, og for barnet tror jeg heller ikke det var veldig behagelig å komme til verden på en slik måte selv om det visstnok skal være så vakkert og naturlig.

Når jeg nå planlegger en nr.3 skal jeg uten tvil "grine meg til ks, som du kaller det. Jeg har ikke tenkt å bære et barn i 9 mndr bare for at det skal ende opp hjerneskadet pga oksygenmangel under fødselen. Den dagen bemanningen på fødestuen er tilfredstillende blir det kanskje allerledes, men med planlagt ks vet jeg i det minste at det er med.personell der. Så Angelica, hold deg til temaer du har noe å bidra med ...sikker krig og fred og sånn...fremfor klønete forsøk på å provosere. Virker ikke på meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Det er så godt å ha sånne som deg her Angelica. Da har en liksom noe å glede seg over på morrakvisten. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...