så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #26 Skrevet 4. juli 2007 ja vi er jo aldri hjemme med de ungene våre, men hvorfor skal vi liksom være det når vi får så mye penger som må brennes bort på alkohol og dyre merkeklær?! Tror nok jeg skal ut en tur eller to også. Pappaen trenger samværet
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #27 Skrevet 4. juli 2007 klart det... du må bare sørge for å bruke allt på deg selv og la far betale for barnet...de sky-høye stønadene er jo til oss for at vi skal kunne gå på byen og kjøpe merkelær ja hva ellers ??? må jo se bra ut når vi er på byen for å sjekke gutter...
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #28 Skrevet 4. juli 2007 ja herreminhatt, kan ikke gå i simple h&m klær da. Hvordan skal vi ellers få med oss ny type hjem hver kveld og introdusere til ungen(e)?!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #29 Skrevet 4. juli 2007 ikke sant...det sier seg jo selv... og siden vi har så mye fri og god råd , så er det vel mange fine ferier på deg og...laaange spa opphold i sveits og slikt. og siden gutten har så mye samvær med far så er jo ikke det noe problem for min del i allefall...viktig at alt er bra når vi skal finne ste-pappaer til gutta ja
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #30 Skrevet 4. juli 2007 nei...vi får kose oss når vi kan og vi fortjener det virkelig !!!
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #31 Skrevet 4. juli 2007 Jada jeg har nettopp kommet fra lang weekend på spa nå, virkelig noe for seg selv. Heldigvis var det ingen bråkete unger der og forstyrre meg
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #32 Skrevet 4. juli 2007 godt det...for jeg regner med du også bare fikk barn for å tjene på de ja ?
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #33 Skrevet 4. juli 2007 Ja dette var en plan jeg fikk når jeg var 11-12 år tenker jeg. Så akkurat for meg hvordan det skulle bli, og så fikk jeg prinsessedrømme oppfylt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå