så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 da skal jeg jaggu spandere ei flaske vin på meg selv i dag Tro om jeg skal kjøpe rød eller hvit... hmmm...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Og det er sikkert ikke brukt penger på barnet i det hele tatt fra før. Bidraget skal gå til underhold av barnet. Men har ikke bidraget kommet inn og den voksne selv har penger, så lar man ikke ungen sulte f.eks. Det er faktisk slik at bidraget går inn i husholdningens budsjett.
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 bidraget går til husholdningen og så lenge jeg gir han mat, klær og leker så har han det slettes ikke vondt, så det så.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 en venninne av meg mente at jeg skulle sette alle pengene fra pappaen og fra barnetrygden + at jeg måtte sette inn like mye som pappaen betalte fra "mine" penger, inn på en egen konto til barnet også bruke den kontoen vær gang han trengte noe. for om ikke så risikerte jeg og stjele fra barnet.. hehe. vin? det er det lenge siden jeg har drukket. men har ihvertfall ikke lyst på
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 hehe jaha, ja det var jo en riktig så spennende måte å se det på Vi har felles økonomi Kjøpte meg Triventa, en god argentisk rødvin. Gleder meg til å drikke den, men akkurat nå koser jeg meg med øl og chillinøtter (også betalt av bidraget)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 jeg er sikker på at om du hadde spurt martin så hadde han gladlig spandert dette på deg :-) her har vi også fellesøkonomi :-) blir så kronglete og holde styr på hvor mange brødskiver han spiser og hvor mye strøm han bruker.. ha ha :-) så med andre ord så kommer du til og skrive masse rart på nette i løpet av kvelden??
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2007 hehe han vet det ikke engang, jeg satt han av hos besteforeldrene hehehe... Tror det er han som bruker mest varmtvann da, så tror nok jeg må begynne å dusje han i kaldere vann fra nå av Nei jeg tenkte jeg skulle bli litt brisen og så skulle jeg sperre mobilen (for ikke å gjøre noen tabber ) og finne fram ps2 og spille litt final fantasy 12
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 syns du skal bli hær jeg. dette er jo ganske så koselig :-)
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2007 å gud, da må jeg skrive så mange unnskyldninger i morgen
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Det er en fest å være alenemor forstår jeg... Øl og rødvin midt i uka. Jobbfri og barnefri. Jaja skål til deg da !
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. juli 2007 Kalles for permisjon, noe alle har krav på vettu
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 Vet du, jeg drakk rødvin midt i uka når jeg var gift også jeg. En utrolig dårlig mor jeg må være gitt. Både før og nå. Skål, nå skal jeg kose meg med rødvin jeg også. Ungene er i sengs, middag er laget for hele uken og jeg skal straks gå til sengs før det igjen er jobb i morgen.
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. juli 2007 Ja den rødvinen er god å kose seg med
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #16 Skrevet 4. juli 2007 hørtes helt fantastisk ut "martin er ett år "... har også fått inn bidraget i dag og lurte på om jeg skulle følge eksemplet i morgen her har bestefar ferie og ville gjerne ha gutten på besøk, så da er jeg barnefri for en kveld så jeg tror jeg skal stjele sønnen min sine penger og siden vi alenemødre har så god råd så kanskje jeg skal kjøpe to? hehe, gleder meg i allefall til en koselig kveld alene, og håper du får det samme klem
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. juli 2007 ja det er utrolig godt å være alene engang i blant, kjøp deg to
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #18 Skrevet 4. juli 2007 Martin er ett år: hvorfro anbefaller du to? du takler jo ikke en en gang
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 4. juli 2007 hahah ssssssshhhh Tenkte kanskje hun var litt mer 'mann' og takla mer enn to pils og litt vin
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2007 #20 Skrevet 4. juli 2007 hehe.. 2 flasker vin kan ALDRI gå bra.. jeg blir så fnisete av vin.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #21 Skrevet 4. juli 2007 hehe....veel tror kanskje det holder med en for meg nå ja....leeenge siden sist det kom noe alkohol i blodet her ja.....
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 4. juli 2007 hehe da kan du få resten av vinenen min Det er mye igjen hahaha
så var vi 4 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #24 Skrevet 4. juli 2007 *sende den over, med korka på selvsagt*
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #25 Skrevet 4. juli 2007 eller...hørte det var ei her som sa at det var ingen som drakk og festa og fløy på byen som vi alenemødre...(siden vi lever så fett på stønadene våre) og hadde masse barnefri..)så kanskje det er det vi skulle gjort... hehe.... for min del blir det en bytur i sommer og kose meg alene i morgen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå