Gå til innhold

Hvor lang tid brukte du på fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda. alt gikk strålende. Visste det kom til å gå kjapt da. Første fødsel tok 5 timer, men så kjapt hadde jeg aldri trodd. Like etter litt av vannet gikk så kom en rie kjapt etter det og vi hastet til sykehuset! Barnevakten (min mamma) ble ganske stille i tlf. når vi ringte 40 minutt etter vi hadde reist for å fortelle at hun var bestemor igjen...hihi. Mannen var nede for å skrive meg inn når jeg begynte pressriene, og rakk akkurat siste pressrie før snuppetutta kom :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel aktiv fase man regner som fødsel (dvs ikke modningsriene) så hos meg tok fødsel nr 1 10 timer fra jeg kom på sykehuset med 3 cm åpning til han var ute.

Nr 2 gikk på nøyaktig 1 TIME!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg gikk med modningsrier i syv dager,med varierende mellomrom.

Jeg kom inn med 2cm åpning,fredagen og ble sendt hjem for å vente.Var oppe lørdagen og ble sendt hjem for å vente mer.Kom inn søndagen kl 18 med 4 cm,ble sendt hjem igjen og kom opp igjen kl 23.Var da i aktiv fødsel til kl 11.20 mandagen,og da ble hun tatt med keisersnitt.

Jeg har tenkt litt på hvor lenge fødselen min varte,men har ikke helt funnet ut det...:)

Skrevet

hehehe..

nei det er ikke lett å forstå.

eg sier eg brukte 2 timer.

hadde 7 cm åpning men ingen rier.. gjekk rundt på sjukehuset og pratet med folk..

så fikk drypp da.. og då beg ting å skje gitt..

men sjøna ikke korfor "monajenta" sier eg lyg.

Skrevet

29 timer til det ble ks pga ingen fremgang

Skrevet

fikk du ks uten å få drypp først?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...