Mrs. Bouquet Skrevet 4. juli 2007 #26 Skrevet 4. juli 2007 Har hun vokst ut av softbagen, jenta vår har enda god plass og er 68 cm lang
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 4. juli 2007 #27 Skrevet 4. juli 2007 simo kombi 06 mod. er kjempe førnøyd.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #29 Skrevet 4. juli 2007 TFK joggster twist. Super vogn. Ventilert skivebrems og lett å trille.
Visanto Skrevet 5. juli 2007 #30 Skrevet 5. juli 2007 Teutonia Mistral! Fantastisk vogn!!!! Lett og utrolig god å trille!! Og varer leeeeeeeeeeenge!!!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 5. juli 2007 #31 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har en OTH tarrain tvillingvogn (brukt). Den er kjempelett og flott å trille gutta i nå som de begynner å bli tunge. Tar opp litt plass i bagasjen, men det kan jeg leve med
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 5. juli 2007 #33 Skrevet 5. juli 2007 Skulle selvfølgelig være terrain
mammae:-) Skrevet 5. juli 2007 #34 Skrevet 5. juli 2007 Simo kombi og er kjempefornøyd med den. Har og en babytravel comfort (eller noko sånt) 3 hjuling, den er super god og trille i butikker ol.
storesøster og lillebror Skrevet 6. juli 2007 #35 Skrevet 6. juli 2007 TFK joggster twist. Veldig fornøyd m den. Stor hardbag, god plass i sportsvogna, 3 hjul der framhjulet kan låses ved behov. Gjør d når vi går langtur. Skivebrems, håndbrems på styret, veldig smart når d er masse bakker her vi bor. Lett å regulere ryggen i sportsvogna, integrert myggnetting i kalesjen. Vogna anbefales!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #36 Skrevet 6. juli 2007 har easy walker kjempe fornøyd.. Digger at den bagen er stor og veier bare 9kg og at den blir veldig liten når du skal frakten i bilen eller lignede samt at den er en drøm å gå tur med overalt...
mayaya Skrevet 6. juli 2007 #37 Skrevet 6. juli 2007 har quinny freestyle med dreamibag og er råfornøyd! mini er 3,5 mnd og god plass igjen i lengden :-)
Koala *g07* Skrevet 6. juli 2007 #38 Skrevet 6. juli 2007 Kjempe fornøyd med min Brio kombi 2007 modell En passe stor bag, som ikke ser sånn kjempe ut. Synes Simo sin blir stor i forhold. Samt at gutten min kommer ikke til å vokse ut av den før han kan gå over til sportsdelen
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #39 Skrevet 6. juli 2007 Bugaboo Cameleon! Kjempelett, knallgod å trille, god plass i bagen og masse plass i handlekurven under. Kunne ikke hatt bedre vogn.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #40 Skrevet 6. juli 2007 hartan skater er trehjuling med svingbart forhjul. Den er - kjempebra på vinterføre (hjulet foran kan låses + fjæringen er bra) - har håndbrems - er lett å manøvrere - er lett å slå sammen Har hatt flere vogner, men det er den jeg har vært mest fornøyd med.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #41 Skrevet 6. juli 2007 Simo Kombi, (gammalt drog:p) Veldig god som bagvogn, trodde jeg frem til jeg prøvde noe annet;) Egentlig veldig fornøyd med den, men den er stor, tung og tar MASSE plass. ABC City, En helt grei shoppingvogn, hjulene er ubrukelige på annet enn shoppingsentergulv:( ABC Paraply, som navnet tilsier, paraplytille. Enough said.... Carena Freeride; Var superfornøyd med denne lenge, den er god på viterføre, lett å legge sammen, vendbart styre, veier lite osv. Men når jeg trillet den i dag var den kjempenedtur, for den var ikke nesten like god som ; Mutsy Urban Rider; En helt fantastisk vogn, Bagen er herlig, og passe stor nå, Embla er 10 mnd og får fremdeles plass! Masse praktiske lommer, det følger også med trekk. Bagen kan også brukes begge veier:) Sportsdelen er behagelig, har stort liggemål, sittedelen akkurat under rumpa kan reguleres til liten eller stor, den har minst 6 innstillinger på ryggen, Kalesjen kan taes av og har "kikkeluke". Det er sikkert 100 andre finesser på denne vogna, understellet kan også brukes med Maxi Cosi, hjulene foran kan byttes med mindre hjul, det finnes også noe som heter Fun seat når de blir litt større, egen sittedel med ratt. Du kan også kjøpe bager og sittedeler i akkurat hvilke farger du har lyst på så det er billigere og lettere å få en "ny" vogn, hjulene er svingbare men kan låses. Eneste jeg ikke er fornøyd med er to ting; liten kurv under vognen, og at jeg ikke helt har skjønt alle slå sammen/sette sammen greiene:)
SnupsaTupsa Skrevet 6. juli 2007 #42 Skrevet 6. juli 2007 føler jeg har en vogn for enhver anledning, men... hehe; Herqules twin raptor søskenvogn - veldig fornøyd men kalesjen er litt lav så eldste vokser ut av den. supert med vendbart håndtak så jeg kan ha de vendt mot meg i motsetning til de fleste søskenvogner. Ville ikke ha lille babyen fremovervendt! Quinny freestyle 3xl comfort - fornøyd! masse positivt, og beholdt den fra storesøster. 2 stk Emmaljunga scooter - en til de hver ;OP - dette er favoritten!!! Knallvogn!!! kommer seg frem overalt, lett og grei. Quinny zapp - bruker den nå til å sette bilstolen på, men hadde den først som reise og shoppingtrille for storesøstra! helt genial størrelse!!! venter nå på ny shoppingtrille til lillesøster... siden ryggen på zapp ikke kan legges ned noe...
-spent- Skrevet 6. juli 2007 #43 Skrevet 6. juli 2007 Basson kombi duo vogn. Veldig fornøyd. Grei pris og utrolig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå