Gå til innhold

Hvordan vogn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere fornøyde? Jeg har enda ikke kjøpt til vesla på 2 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brio kombi vogn! ganske fornøyd me den ja!

Skrevet

Jeg har Emmaljunga Edge Duo... Er superfornøyd med den :)

Skrevet

jeg har simo kombivogn, er veldig fornøyd:) men så har jeg ikke prøvd noen andre heller da:P stor bag, vendbart styre, god demping og fin:)

Skrevet

Samme som pusejenta. Kjempefornøyd:-DD

Skrevet

Emmaljunga. Den er litt dyr og stor,Men kjempe god å trille og kjempe god plass i beggen. Så alt i alt er eg kjempe fornøyd. Det som er litt minus fra min side er at det er 4 hjul og ikke 3(ser mye lettere ut og svinge med)

Skrevet

Jeg hadde simo kombivogn til mini da han var liten og superfornøyd med den. Tok vare på den til neste baby og da tuppa kom syns jeg den var veldig tung og stor (har hatt sportsvogn til mini i mellomtiden som var veldig lett og god å kjøre). Solgte simovogna og kjøpte heller emmaljunga city cross og er superfornøyd med den. Er mye lettere enn simovogna.

Har også phil&ted vogn som søskenvogn og den er også super.

Skrevet

jeg har også brio kombi og er superfornøyd

Skrevet

Jeg har quinny freestyle med dreamibag, basson duovogn, og stokke xplory.

Quinny er jeg ikke så fornøyd med. Jeg skulle ha den som shoppingvogn, men den er stor, tung og bred bak. Dreamibagen er også veldig liten og N vokste ut av den da han var 3mnd. Men den er god å trille, enkel i bruk og lett å manøvrere.

Basson er jeg kjempe fornøyd med. God og solid vogn som tåler alt, og har god plass til masse varer. Bagen er stor og det er plass til N fremdeles (han er 8mnd.) Dette er en vogn vi kan bruke lenge.

Xplory er en opplevelses vogn. N sitter høyt og får med seg alt, og den er bra til shopping og ferie- men ikke noe annet! Jeg er allikevel veldig fornøyd med den. Den er lett og god å trille, men man kan ikke ha den som eneste vogn.

Skrevet

Emmaljunga edge duo (4 hjul)som begge de to minste har brukt og minste enda bruker.solid vogn, god plass til både barnet og varer men jeg synes den er litt tung å manøvrere og tung i de lange oppoverbakkene:)

Phil and teds(3 hjul) blir brukt når jeg går tur med begge, enkel og grei og lett å manøvrere. det er lettere å ha begge med i den enn å gå med en unge i emmaljunga vogna.

Fornøyd med begge alt etter behovet og bruken.

Skrevet

Har emmaljunga classic duo.. 4 hjul. Syns som de fleste andre som har emmljunga at det positive er god plass i bagen og at den er en kjekk turvogn. Minuset er at den er litt stor til by&shopping.. og litt tung i bakker ja. Ellers fornøyd:-)

Skrevet

emmaljunga city cross med city bag - kjempefornøyd :) lett og god vogn :)

Skrevet

Har 2 vogner:

Simo Kombi 2006 mod.: Veldig fornøyd med den, god plass og fin fjæring. Men stor og tung til småturer som f.eks shopping eller bare en rein asfalt tur;)

Phil & Teds E3: denne er den vi bruker mest nå. Superlett å trille,vesla sover også godt i den. Minuset er at den er vanskelig å sette opp ryggen på uten at vesla er tatt ut. + at det er litt kronglete å justere høyden på håndtaket, men ikke problem,

Skrevet

Simo kombi....Kjempefornøyd med den. Den er litt tung, men det er god plass i den, samt god fjøring så den blir behagelig for barnet. Snuppa er nå 9 mnd og jeg ha tatt ut bagen. Hun kan fortsatt ligge i bagen, men det er jo lite aktuellt for hennes del nå siden hun vil se alt rundt seg når hun ikke sover, så da er vi avhengig av å kunne sette opp ryggen.

Skrevet

emmaljunga classic duo her også..

Utrolig fornøyd med vogna.. Litt tung, men super å trille turer med, og heller ikke så ille inne på kjøpesenter..

Stor og god bag.. :o)

Skrevet

Vi har gått for Teutonia prestige kombi, er kjempefornøyd, den er ikke særlig tung heller. Veldig lett å trille.

Skrevet

har brio kombi 2007 modell, å er superfornøyd:)

Skrevet

Hvordan vogn?

En med 4 hjul og sittedel med kalesje.

Dersom du, som jeg antar, mente hvilken så kan vi komme tilbake til det.

Skrevet

Pirker vi litt her nå eller anonym...???? Eller er du bare dum...?? Er vel du som hadde ett innlegg her tidligere om rettskrivning tenker jeg... at du gidder....

Jeg har en basson duo fornøyd men stor og tung.. har en reisevogn quinny freestyle 3xl... fornøyd med den å.. har bare sportsdelen ikke bagen...

Skrevet

Jeg hadde quinny freestyle 3xl... Men har nettopp solgt den...(3 mnd) var ikke fornøyd med den,, bagen var liten,sittedelen er liten, kulelagrene i hjula går ofte sund...Store hjul som er veldig upraktisk på butikker,, bred bakende som gjør at du fort kan kjøre inn i ting.. kan ikke ha noe som er tungt i stelleveska på styret, da den lett kan vippe opp...

D som var positivt med den var at man kan bruke bilstolen i den,, veldig kjekt...

Har kjøpt meg Teutonia mistral s, og er kjempefornøyd med den...

Savner 3- hjuling da, men mistral s har jo svingbare hjul foran da, så d blir jo nesten d samme...

Skrevet

Vi har Teutonia Mistral og er kjempe fornøyd.

Skrevet

Er jo ikke sikkert det er for å pirke... har selv lurt på mang en gang hvorfor mange skriver "hvordan bil har dere? Hvordan vogn? etc... Er det sånt spesielt "nettprat" eller er det rett og slett at en tror det skal skrives slik? Er ikke ment som kritikk..

Skrevet

Har forresten en Teutonia Mistral og er kjempefornøyd!! :)

Skrevet

har simo duo. LIker den veldig godt. men tror jeg skal kjøpe meg en teutonia mistral nå. eller spirit.. får ikke bestemt meg for hvilken.

Skrevet

Vi har 2 vogner.

Basson Roma 2006 vogn. Den er vi kjempe fornøyd med. Kjempestor plass i bag'en, og veldig god å trille. Stor plass til varer i kurven under bag'en.

Også har vi en Teutonia Mistral, som vi bruker til "utpåfarten"-vogn. Altså, den er liten og lettere enn basson-vogna. mens bassonvogna går på tvers i bilen vår (peugot 307sw), går mistral'n på langs, og vi får trekket over tom. Dvs.vi får plass til enda mere varer i tilegg til vognen.

Vi bruker altså mistralvogna, nå når vi skal på ferie, og hvis jeg skal besøke noen når jeg må kjøre bil.

Det som er kjekt med mistral-vogna er at det er vedbart styre, men desverre er bag'en mye midre (mykbag), og jenta har snart vokst ut av den (4mnder), mot bassonvogna, som jeg regner med vi har bag'en til hun er 10-12måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...