Gå til innhold

hvor mye har dere lagt på dere???


nusseliten

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg overstiger dere alle her,for jeg er i uke 26+4 og har lagt på meg hele 14 kg!! Hehe.. Så dette var masse i forhold til dere..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg er i uke 28 og lagt på meg 14 kg! Spiser og koser meg..Og gidder ikke telle kalorier nå ;o) Hadde ikke så mye på kroppen før svangerskapet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 kg. i uke 26....er tynn fra før, så jeg håper det er nok.

Det kommer kanskje plutselig de siste 3 mnd?

Vil helst slippe å legge på meg så mye, passer på hva jeg spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 29 og har gått opp ca 11-12 kg.gikk opp mye til og begynne med men har bremset en del nå;) og godt er jo det for ellers hadde jeg vel blitt omtrent lik Keiko;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 24+1 idag og har gått opp 11 kg. Veide 54 da jeg ble gravid... Håper vekta ikke dobler seg på de ukene som er igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 29+4 og lagt på meg 15 kilo.. de ti første kom etter tre mnd.. så har det roet seg heldigvis.. men jeg var også veldig tynn før start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 28+4 i dag, da jeg var på kontroll i uke 24 hadde jeg lagt på meg 6,2 kg men da jeg var på kontroll nå på torsdag så hadde jeg gått ned i vekt igjen, ikke mye, men alikvel.. så nå veier jeg 5,2 kg mer enn jeg gjorde da jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 kg i uke 28... Omtrent som forventet. Utgangspunktet var ca 55 kg og målet er å holde seg under 76 kg så jeg ikke veier mer enn mannen. ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 27 nå og har gått opp 5,5kg. Liker ikke helt å gå på vekta, men det er jo en grunn til at man går opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 28 og har lagt på meg 16kg nå..men kun på magen da...fikk ihvertfall hetta når jeg gikk på vekta...men legen min er ikke helt enig med termin jordmor har gitt meg...hun vil egentlig skyve termin min en måned før..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...