Gjest Skrevet 3. juli 2007 #26 Skrevet 3. juli 2007 tro meg han kan finne på å la være ja, han ser det som at det ikke er hans problem, er ikke han som har smelt meg på tjukka...:/
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #27 Skrevet 3. juli 2007 Herregud for en familie du har. Hva med moren din? Har hun ikke nok vett til å kjøre deg? Jeg er rystet. Ta ansvar for livet ditt og ta en ambulanse da. Hvor vanskelig kan det være?
kleika Skrevet 3. juli 2007 #28 Skrevet 3. juli 2007 blir så utrolig lei meg når jeg hører dette,jeg mener når det er vanskeligt at få din mor og stefar.barnefaren eller andre til at stille op for deg i en sådan situation,hvor vanskeligt blir det så ikke etter babyen kommer,at finne støtte og hjelp.forstår så sandelig godt du føler dette er vanskeligt i hvilket fylke bor du? du kan altid få en ambulance det har du krav på og nei det er ikke dumt at enten ta ambulance eller taxi på rekvisisjon snakk med føden og spør dem hvad dine muligheter er.jeg håper det ordner sig du må endelig skrive hvordan det går og om der er annet du lurer på.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #29 Skrevet 3. juli 2007 vær så snill og se hva jeg skriver, mamman min er gull, tro meg han har fått gjennomgå av henne for at han ikke vil kjøre, uten mamma hadde jeg ikke sittet her jeg er altså!! om du leser alt så skjønner du hva det går ut på...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 3. juli 2007 #30 Skrevet 3. juli 2007 Hei! Da jeg fødte sist hadde verken jeg eller barnefaren lappen. Vi tok derfor taxi til sykehuset og fikk dekket det uten problem fra trygdekontoret. Som tidligere nevnt her; ring nav i morgen tidlig og forhør deg! Jeg skulle også ha kjørt deg tenk! Grrr blir sinna på stefaren din!!!
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 4. juli 2007 #31 Skrevet 4. juli 2007 vis stefaren din disse innleggene og fortell han hvor stor idiot han er !! Kanskje du har noen venner som kan kjøre deg ? foreldrene til barne faren da ? Kanskje dem vil stille opp når ikke barne faren gjør det ? Lykke til :-)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #32 Skrevet 4. juli 2007 jeg skal høre med nav, takk for rådene:) jeg kjenner svært få med bil desverre for jeg er nettop flyttet fra dær jeg bodde og bor rimelig langt unna de fleste av vennene mine:/ foreldrene til barnefaren liker meg ikke pga at jeg ikke tok abort, de mener jeg ødelegger livet hans:/ så tror neppe de ville kjørt:S pluss at de bor noe med 4 mil unna meg også ... takk for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå