Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gratulerer med gutten din..var trist å høre at han ikke har d så bra...han er nok en sterk gutt skal du se å håper han blir bedre å at legene tar kjempe feil..skal be en bønn for han :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette var trist:( Vil sende deg en god klem, og håper det går bra med dere. Er det noen foandring eller noe nytt?

Skrevet

Takk for all omtanke.

Her har vi det veldig vondt. Lille Nikolai døde i våre armer fredag kveld.

Livet hans stod ikke til å redde. De vet ennå ikke hvorfor han ikke fikk nok oksygen, alle funksjoner rundt dette ser helt normalt ut både hos meg og ham.. Legene på Ullevål har aldri opplevd et slikt tilfelle før..

Men nå er alikevel situasjonen sånn.

De som vil kan se bilde av ham i min profil.

Skrevet

Finner rett og slett ikke ord, så jeg sender dere mange, mange varme tanker!!!!

Skrevet

Veldig , veldig trist å høre. Tenker på dere. Klem.

Skrevet

Kjære Lunis. Kondolerer så mye, det gjør så uendelig vondt å lese at dere mistet lille Nikolai! Ord blir så alt for fattige, men vi er mange her inne som føler med dere og har dere i hjertene våre. Har selv termin 4 august med en liten Nicolai i magen, så dette gjør bare så alt for vondt å prøve å forstå! Håper dere får all den støtte og hjelp dere trenger på sykehuset, og at legene kanskje kan gi dere et svar dere kan leve med.

Uansett sender jeg alle mine varmeste tanker og klemmer til dere begge som nå er i den vanskeligste situasjonene to mennesker noen gang kan komme i.....vær sterke for hverandre!!!

Skrevet

Dette var forferdelige nyheter. Er utrolig lei meg paa deres vegne. Tenker paa dere og haaper dere finner veien fremover.

Varm klem

Skrevet

Offamejen, dette var trist lesestoff..

Kan ikke tenke meg hvordan dere har det nå, men hold ut og ikke gi opp håpet.. Skal tenke på dere og håper gutten deres blir bedre snart..

Lykke til:-)

Skrevet

Det var kjempe trist å höre! Det finnes ingenting man kan si som endrer det forferdelige som har skjedd.. Han var en vakker liten gutt!

Mange tanker til dere i en vond tid!

Skrevet

Uff,så utrolig vondt.

Sender deg varme tanker og gode klemmer,en utrolig flott gutt var han ja.Så utrolig trist du ikke skulle få ha han hos deg,håper alt står bra til med deg..

Skrevet

Kjære, kjære Lunis.

Vet at jeg ikke kan si noe om kan gjøre sorgen din letter å bære, men jeg sender deg alle varme tanker og skulle gjerne gitt deg en klem... Håper dere finner støtte og trøst hos hverandre nå, dette må være utrolig tøft!!

Tenner et lys for den skjønne lille gullgutten din.

En liten engel til oss kom, smilte blidt og vedte om....

Skrevet

For en usedvanlig vakker gutt, Lunis. Jeg har verken ord eller tårer igjen. Livet er så fryktelig urettferdig for noen. Jeg håper dere finner kraft til å kjempe for å finne ut mer om hva som kan ha skjedd med lille Nicolai. Håper at dere etterhvert lærer å leve med tapet og at fremtiden bringer dere mye godt.

Skrevet

Kondolerer så mye til dere..... Jeg sitter her og gråter på deres vegne, dette er bare så altfor trist!!

Sender dere mange tanker og positiv energi, og håper at det går bra med dere.

Mange klemmer......

Skrevet

Så ufattelig vondt og trist!!!

Vet det ikke er noe jeg kan skrive for å trøste, men sender en stor god klem og ønsker dere lykke til videre.

Skrevet

Kjære Lunis. For en nydelig liten gutt dere fikk! Det er så trist at det skulle gå slik. Tenker på dere nå. Klem.

Skrevet

Sitter her med tårer i øynene... Så ufattelig vakker han er!

Jeg føler med dere og tenker på dere...

Stor varm klem fra meg....

Skrevet

Gratulerer med den nydelige lille gutten. Så ufattelig trist at dere mistet ham. Det må være et grusomt sjokk å oppleve......, håper dere får god omsorg og hjelp i tiden framover!

Skrevet

dette var utrolig trist å lese. kondolerer så masse!

Skrevet

Uff, føler uendelig mye med dere. Har selv opplevd å misste et barn under svangerskapet og vet hvilken sorg det er. Håper dere har familie og venner som dere kan gråte med og for all del ta vare på hverandre. Blir tunge tider frem over.

Skrev dikt til vår sønn, og vil gjerne dele første vers med med deg :

Tårer i fra øynene,

tårer i fra hjerte.

Tårer fylt med kjærlighet,

tårer fylt med smerte.

Tenker på dere, føler med dere.

Gode klemmer til dere.

Skrevet

Alle tanker gaar til dere i kveld. Haaper dere finner styrke i hverandre og mennesker rundt dere, til aa komme igjennom denne tunge tiden. Kondolerer og graater noen taarer for dere. Fryktelig, fryktelig trist. Det finnes ikke ord.

Masse klemmer

Skrevet

Helt forferdelig,ord kan ikke beskrive...

Livet er så fryktelig urettferdig!

Ta vare på hverandre...

Skrevet

..så utrolig trist..

Ord blir fattige, så kan bare kondolere..

Snakk om sorgen, vær sammen om dette..

-og sørg for så mange minner dere kan fra vesle, utrolig vakre

Nikolai.. En hårlokk, et fotavtrykk og bilder..

Tenker på dere, føler med dere.

Skrevet

Kondolerer, vær sterke i tiden fremover og ta godt vare på hverandre.

Skrevet

Åååh, herlighet så leit! Blir helt satt ut jeg ja.. Grusomt!! Tenker på dere i sorgen. Klem..

Skrevet

Beklager så mye at den lille fine gutten deres fikk den utgangen. Det må være en ubeskrivlig grusom verden dere lever i nå.

Håper dere kommer dere gjennom dette på en fin måte og klarer å se videre etterhvert.

Mange klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...