Lunis Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Etter et helt problemfritt svangerskap frem til fullgått uke 34, ble lille Nikolai hentet ut til verden om kvelden søndag 1 juli. Kjente pluselig absolutt ikke noe liv den dagen uansett hva jeg gjorde og dro etterhvert inn til sykehuset. Var ikke dårlig selv, kjente ikke noe ubehag. Legene fant ikke noe annet galt, enn at han hadde svært høy puls og at de ikke klarte å fremprovosere noen bevegelser hos ham. De turte da ikke annet enn å ta hastekeisersnitt. Det hele foreløp helt udramatisk, og jeg var våken hele tiden. Gutten ble bragt direkte til intensivavdelinge, og har vært der siden. Han responderer ikke verken på lyd eller berøring, og er for syk til å lee på seg selv. Legene har tatt masse tester, men klarer ikke finne ut hva som feier ham, og har forberedt oss på det verste. Til dere som ikke har født ennå - ikke vær bekymret for at dette skal skje dere. I følge legene er det svært uvanlig at sånt skjer helt uventet og uten andre signal enn det vi opplevde. Var i tivl om jeg skulle legge dette ut.. men har lyst å dele historien med dere likevel..
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Uff, det var veldig trist å lese!Vet ikke hvilke kloke ord jeg kan gi deg for at du/dere skal føle dere bedre!Kan tenke meg det er tøft for dere nå, men jeg ønsker dere masse lykke til. Tenker på dere og krysser fingrene for at det skal gå bra! Klem
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Å så skremmede! Jeg håper vireklig at han blir frisk og at det ikk er noe så alvorlig. Ønsker dere og lille Nikolai det beste! stor klem fra oss
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Ord blir fattige i slike situasjoner Håper for alt i verden at det går bra med den lille, lykke til.
Solskinnsjenta Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Trøsteklem til dere alle sammen! Ber om at dette går bra. Lykke til alle sammen.
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Huff. Ønsker dere alt godt! Lykke til og gratulerer med lille Nikolai.
Sommerfugl78 Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Uff så trist!! Håper alt går bra likevel. Lykke til !
MathildeC Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Saa trist da Lunis, saa skremmende for dere. Jeg haaper inderlig at det vil gaa bedre med lille Nikolai snart og at alt vil loese seg. Lykke lykke til, og klem
snurrebolla Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Håper virkelig det går bra med den lille gutten deres. Lykke til!
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Uff Lunis, saa leit aa hoere. Vet liksom ikke hva jeg skal si, jeg...annet enn at vi foeler med dere. Synes det er bra at du fortalte oss om det--skriv gjerne mer etter hvert dersom det hjelper aa faa ut foelelsene her. Stor troesteklem,
minimegogtrollet Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 ønsker dere alt godt og håper dette går godt! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Hei Lunis. Så trist å lese hva dere går gjennom nå.... Finner liksom ikke de riktige ordene. Har fulgt litt meg deg tidligere, for jeg tror vi hadde termin samme dag. Hadde du termin 14.august? Her vokser magen som den skal (og litt til, ligger langt over normale mål, men...) Kommer til å få en stor baby dersom jeg går til termin. Håper din kjære lille gutt kommer seg, og at de finner ut hva som feiler han. Og du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du la ut dette, alle har behov for å lufte tankene og bekymringene sine en gang i blant. Tror ikke du skremmer noen med dette, iallefall ikke meg. Skjønner at du behøver støtte i en slik situasjon. Håper du kan gi oss litt informasjon om hvordan det går med gullgutten din. Tenker på dere.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 oooppps var ikke meningen å være anonym i det forrige innlegget.
SokkeLaila Skrevet 3. juli 2007 #14 Skrevet 3. juli 2007 ..så trist! Kan ikke forestille meg sjokket dere må oppleve nå.. Sender varme tanker og ønsker alt godt for den lille.
kisso Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Det hørtes jo helt forferdelig ut. Jeg er også ca34uker så tankene kommer selvfølgelig, men ikke tenk på at du la dette ut. Hadde sikkert jeg også gjort, godt å få dele tanker med noen. Håper virkelig den lille gutten kommer seg. Off jeg går jo her og håper at jeg skal fø for tidlig ettersom jeg bærer på en ganske stor baby, men selvfølgelig håper jeg jo heller at det lille nurket er friskt så får det heller bli så stort som det må... Tenker virkelig på dere. Lykke lykke til, håper gutten kommer seg.
Lunis Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. juli 2007 Takk for all støtte. Det gjør godt. Det ser ikke ut til å gå så bra. Trolig har han på en eller annen måte fått for lite oksygen i magen min natt til søndag. De har funnet forandringer på hjernen som gjør at han med stor sannsynlighet bilr multifunksjonshemmet om han overlever.. Forferdelig vondt og trist.. men han er uendelig flott da.. helt nydelig skjønn, selv om han ikke klarer å respondere noe særlig på ytre stimuli. Det eneste han får til er å knipe litt med fingrene og bevege på tærne ved berøring... Til Endelig- ja det stemmer. Vi har samme termin.. Ønsker dere alle lykke til - og igjen, husk vi er av mindretallet - ikke vær bekymret! =O)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 sender deg en trøsteklem. har ikke ord................snufs..........
*RutIetutt* Skrevet 4. juli 2007 #18 Skrevet 4. juli 2007 Så ufattelig trist! Aner ikke hva jeg skal skrive, jeg - men vil bare ønske dere lykke til og gi deg en stor klem! *trøsteklem*
fox`y Skrevet 4. juli 2007 #19 Skrevet 4. juli 2007 huff så ufattelig trist:O( håper bare d går bra me dere og lille gutten deres... trøsteklæm..
#Glad mamma til2# Skrevet 4. juli 2007 #20 Skrevet 4. juli 2007 Veldig trist å lese.Det er vansklig å finne ord som kan være til trøst. Håper det ikke er så galt som det høres ut. Det kan gå mye bedre enn legene tror. Lykke til med lille Nikolai! Tenker på dere.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #21 Skrevet 4. juli 2007 uff.. så utrolig trist.. =( *tenker masse på dere* Og håper virkelig at det kommer til å gå bra! *krysse fingrer og tær* *klem*
KS 15.08.07 Skrevet 4. juli 2007 #22 Skrevet 4. juli 2007 Å, stakkars dere ! Jeg føler med dere! Håper det enda finnes håp ! Stor trøsteklem Live
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. juli 2007 #23 Skrevet 4. juli 2007 Utrolig trist å lese. Tenker på dere!
litakine og Theodor Skrevet 8. juli 2007 #25 Skrevet 8. juli 2007 huff, så utrolig trist det her var, at man skal være nødt til å oppleve slike ting, tenker på dere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå