Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 3. juli 2007 #26 Skrevet 3. juli 2007 På rygg på en undersøkelsesbenk som er smal! Snudde meg på sia mellom riene.. Skal IKKE ha beina fanga i no bøyler, så blir nok enten på rygg med mulighet for å bevege meg i seng, eller i vann.. JM anbefaler vannfødsel.
Plutselig_gravid Skrevet 3. juli 2007 #27 Skrevet 3. juli 2007 hehe:o) Det var et godt spørsmål. Tror ikke det er en eneste fødestilling jordmødrene ikke prøvde meg i. Gutten min satt fast og ville ikke rikke seg. Men, jeg husker at den stillingen han endelig kom seg ut i var: Jeg lå halveis --satt halvveis i senga. Overjordmor og en lege presset oppå magen min - så trykte jeg bena inn i siden på en jordmor og en barnepleier som sto på hver sin side av sengen:o) Og så var det to jordmødre som tok i mot:o)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. juli 2007 #28 Skrevet 3. juli 2007 På ryggen i fødesenga med beina i fotstøttene etterhvert. Hos meg gikk det så fort at fotstøttene ble montert på de siste pressriene... Sto over prekestolen i 2 pressrier før JM rakk å registrere at jeg hadde full åpning så jeg ble mer eller mindre slengt i fødesenga.... Hadde egentlig sett for meg å stå på alle fire over en saccosekk med ryggen mot JM, men det rakk jeg aldri å spørre om å få prøve... Gikk greit å føde i tradisjonell stiling også
*RutIetutt* Skrevet 4. juli 2007 #29 Skrevet 4. juli 2007 Helt flatt på ryggen...he he - men det var ks da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå