Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #26 Skrevet 5. juli 2007 ho sa aldri at den skulle fjernes..ho la frem en tanke og sa "Tenk hvis..." . hahahahaha
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #27 Skrevet 5. juli 2007 Derav spørsmålsformuleringen.... Noen hjemme?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #28 Skrevet 5. juli 2007 ja artig innlegg. flink du mamman og jeg er helt enig med deg ;-D
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #29 Skrevet 5. juli 2007 Du store min, lista for å bli "heltinne" her inne er tydeligvis meget lav.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #30 Skrevet 5. juli 2007 Ja man skal så sige lol
Miss Misantrop Skrevet 6. juli 2007 #31 Skrevet 6. juli 2007 Syntes fremdeles du bør skille mellom mennesker du ikke liker på en annen måte enn å putte det inn i kjønn. Menn og kvinner har blitt sosialiserte til i mange tilfeller å utrykke seg forskjellig. Men at det finnes flere usakelige kvinner enn menn kan jeg ikke se at du har noe grunnlag for, da dette hovedsakelig er et kvinne forum vil du jo ikke kunne dra noe konklusjoner på dette ut fra dette media. Et eksempel; Jeg syntes det er tragisk at på snartgravid har guttene en side de snakker om biler og filmer. Dette mens kvinnene prøver desperat og forplante seg og sørger over SA og MA. Men dette betyr vel ikke at det er noe galt med menns empati generellt? Ps det var HI som dro inn kjønn i denne debattet. Anonymknappen er fin forda får vi belyst flere sider av samme sak mener jeg.
Bdancer Skrevet 8. juli 2007 #32 Skrevet 8. juli 2007 Jeg hadde turt det! Men nå driter jeg som regel i hva folk synes om meg - ikke på den måten at jeg ikke bryr meg om jeg sårer noen. Men min egne meninger må jeg få lov å ha og å gi utrykk for. Og jeg tar gjerne en diskusjon om noe jeg brenner for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå