Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Ville Kranglesiden aldri vært her. Tenk deg at Anonym knappen forsvant..og du heller ikke kunne bytte signatur. Hvor mange her inne hatt hatt guts til så skrive tåpeligheter, hets og mindre gjennomtenkte kommentarer? Ingen.. for slik er kvinnen. Hun er tøff bak sitt anonyme slør, men straks det er borte er det stolthet,rykte det og bli likt som teller. Bak anonym komer jentungen frem,kranglefanten og den barnslige siden vi alle har.. gøy..men også litt teit?? Jeg syns det er fint med de som tør bruke sitt faste nick, mye mer gøy å lese da. Da forbinder man jo folk med diverse inlegg og klarer å danne seg et bilde av personligheten. Hihi..bare noen tanker på morgenkvisten
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 du er da like anonym som jeg er, så jeg skjønner ikke hva du bærer deg sånn for! ingen profil, ikke noe annet enn noen bokstaver. og anonym er også noen bokstaver. hadde det vært bedre om jeg hett anonym som nick? er jeg mer kjent da?
Solskinnsjenta Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Ja, det er du. For da hadde vi andre visst at alle innlegg som var signert med Anonym var fra deg!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 lattis! bra skrevet av mammen her ja..og lite tankt svar fra anonym ikke hetsnde svar fra.... hold for øra!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Nå er det jo ikke bare "tåpeligheter, hets og mindre gjennomtenkte kommentarer" som blir skrevet av anonyme her da. Enkelte ting synes man kanskje bare det er litt flaut å spørre om. Eller kanskje man irriterer seg over noe man veit man vil få masse pes om fra enkelte besserwissere her inne, og dermed velger å være anonym. Da får man jo se om det finnes andre der ute som mener det samme som en. Synes det er helt greit med anonym-knappen, jeg. Mange hyggelige og oppegående som bruker den også, selv her inne på krangle.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 Ja jøss,var ikke det jeg mente at alle anonyme var noen dritsekker
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 jeg er enig med mammen til emilie jeg! det er altfor mye idioti her til å ikke være enig! kult skrevet forresten :-D ser for meg de liksom tøffe anonyme som bare skriver drit, bare de som skriver drit altså..ikke de som skriver ordentlig med anonym knappen..ser de for meg uten å kunne være anonym hahahaha er til å dø av!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2007 Jeg tror..og mener at NOEN gravide har behov for å te seg helt ræwa barnslig innimellom..dette pga hormoner og at vi rett og slett bare er damer. Menn gjør ikke slikt.. tro det eller ei,de kan være så som så men de er ikke i nærheten av en kvinne når det kommer til barnslig oppførsel på DENNE måten Du vil i veldig få tilfeller finne en mann som er like psykisk terror-anlagt som en dame med de værste antennene ute. Men er for fysiske til det,vi damer er mer psykiske.Det er ikke rart damer alltid blir kalt Sladrekjerringer etc. ;p
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er så drit lei av å bli kritisert for å bruke anonym-knappen. Det er liksom ikke gyldig det en sier da. Dessuten så virker det som enkelte hormonkjerringer synes det er greit å slenge med kjeften til en bare fordi en velger å bruke anonym-knappen. Get over yourselves!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 kranglesiden kom pga bråk og krangel på skravle, så ikke kom med ting du ikke aner bæra av! muligheten til å signere anonymt forsvant for noen år tilbake på skravle. kranglesiden ble opprettet pga en hel haug med krangle innlegg på skravle, og det ble folk drittlei av.ikke alle er som deg vet du, emiliemor med mage. ikke alle liker å drite seg sånn ut som du gjør nå i full public. tror heller du skal ta deg en kopp kaffe på morningen, så får du litt mindre å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 Selv har jeg aldri trykket på anonym knappen. Jeg har tenkt at jeg vil stå for det jeg mener (I den grad man kan si det når man opererer under et nick.) Og har seff opplevd mye pepper. Har heller ikke vært redd for å si hva jeg mener å gi noen velmenende råd som ikke alltid faller i like god jord. Her kommer et av den typen: MAMMAN TIL EMILIE OG NY MAGE; Du bruker i ditt innlegg et slags kvinner er kvinner værst argumentasjon. Kvinner er mine beste venner, kvinne er min mor som jeg ser opp til og kvinne er jeg selv. Jeg mener absolutt ikke at man skal snakke stygt om seg selv eller andre, og det at man er kvinne selv, gir en ikke noe frikort til å gjøre det. Når man bruker en kvinner er kvinner verst argumentasjon er den eneste man sier noe om SEG SELV. Og ikke andre kvinner. Ha en fin dag. Ps For hva det er verdt; jeg likte innlegget ditt (-:
Miss Misantrop Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 Til en viss grad er vi jo alle anonyme på disse sidene. Noe den alltid åpene om sitt nick understreker ved å taste anonymknappen. Du må være forsiktig om å snakke stygt om ditt eget kjønn. Tar det personlig. LOL. Fleste parten av psykopater er forresten MENN. Som du ser av nicket mitt er jeg ikke så glad i mennesker generellt og menn spesiellt. Uansett, bra innlegg!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. juli 2007 Hihi...hva hvar det jeg sa
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. juli 2007 Men en ting..hvorfor vrir de "anonyme" på det jeg har skrevet? Skal jeg komme med kvinne-foredraget mitt igjen? Skal bli artig å se hvor mye visse anonyme klarer å blåse opp denne saken. Jeg snakker ikke drit om mitt eget kjønn..men jeg er heller ikke like stolt over alle "medsøstrene" mine. Blir vel mer eller mindre flau.. f.eks: " bedre å være feit enn stygg, da kan en ihvertfall slanke seg! 19:45 13.06.2007 bedre å være feit enn stygg, da kan en ihvertfall slanke seg! Anonym "
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #17 Skrevet 5. juli 2007 det er sånn mange av dem anonyme er det mammaen til emilie :-D og jeg er absolutt enig med deg her,altfor mye barnslig oppførsel. dem som klarer å diskutere normalt skal ha skryt,men de som skriver som den du quotet skulle hatt seg en dag med psykologen sin ja. forresten,er du psykolog eller noe siden du skriver så klart om menn i forhold til damer? det var veldig bra skrevet altså.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 5. juli 2007 Psykolog?? Nå skratter jeg godt her..Neida jeg er ikke det. Jobber på skole jeg,ikke noe stort i det hele tatt Hoho
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #20 Skrevet 5. juli 2007 Så du mener altså at vi helst ikke skulle hatt et eget krangleforum? Nå er det engang slik her i verden at folk ikke er enige hele tiden, og ofte kan en del debatter bli ganske så heftige også. Eksempler på debatter som har rast her inne er jo dette med økonomi og graviditet, samt alder og graviditet. Her er det mange sterke meninger, og folk ryker ofte i tottene på hverandre. Men man skal jo ikke la være å snakke om dette fordi det blir høy temperatur. Dersom man fjernet anonymknappen ville det kanskje bli en del som aldri ville sagt hva de mener, og det er fryktelig synd. Man bør jo søke å belyse så mange sider av en debatt som mulig. Evt. kan man lage seg et jatte-nick og ett krangle-nick, og vi er like langt og like anonyme. Tåler man ikke å krangle, kan man holde seg unna kranglesiden. Å blande kjønn inn i dette, gjør du bare for å provosere.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #21 Skrevet 5. juli 2007 Hvis "Mammaen til Emilie og ny mage" ikke eksisterte..... så hadde vi sluppet å ha denne diskusjonen enda en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #22 Skrevet 5. juli 2007 jeg syns dette var et steintøft innlegg.tydeligvis ikke mange her som har iq nok til å se hva hun egentlig skriver! stå på du mammaen,dette var bra!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #23 Skrevet 5. juli 2007 Ja jeg også..flaut å se hvordan noen reagerer på det,og helt enig i det hun sa om at hun faktisk ikke baksnakker sitt eget kjønn,men er ikke alltid like stolt av det heller. jeg og blir jo flau på andres vegne når man ser hva de skriver til tider. det er jo altfor mange teite innlegg her. som "jeg elsker å lukte svette og "jeg barberer meg ikke for jeg er imot normer" og "jeg spiser busemenner" , er det rart man blir flau på andres vegne? hadde folk skrevet dette om det ikke var anonym knapp? nei jeg tror ikke det så dette innlegget var på sin plass. og dette med menn..der har hun også helt rett.ingen menn på våres alder skriver slike ting!!!!!!! klem til mammaen fra meg..syns du er kul jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #24 Skrevet 5. juli 2007 Ja ikke sant! Er ikke mange her som tør skrive alt med nicket sitt. Hun provoserer jo de som føler seg truffet :-) Jeg gjør heldigvis ikke det!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #25 Skrevet 5. juli 2007 Så fordi enkelte skriver om buser og svette, skal man da fjerne anonym-knappen? Voksne damer må da kunne takle at enkelte ikke er like saklige bestandig. Det vil alltid være noen sånne. Dessuten har jeg igrunn sett mage barnslige jentunger og kranglefanter bak personer med nick også. Men det er jo klart, at dersom man bruker nick, er det mye enklere for andre å hudflette og starte mobbekampanjer mot deg etterpå. For det er kanskje den muligheten nick-forkjemperne savner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå