Mamma til verdens beste barn Skrevet 3. juli 2007 #26 Skrevet 3. juli 2007 Pampers Active fit og libero up & go... Trusebleiene til pampers er jo grusomme og det samme syntes jeg om teip bleiene til libero..
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 3. juli 2007 #27 Skrevet 3. juli 2007 Her går det i Pampers Active Fit. Prøvde up and go fra pampers til gutten min når han var rundt 1år men det ga eg opp for den var så smal mellom beina at han tissa på utsida med ein gong...hehe tynn liten gutt!! Eg har bruka libero sin str fra 4-6 kg trur eg det er, det er den pakka som det er så mange bleier i. Det er den du får flest bleier i til billiast bleie pris. Når dei har vokst ut av den er det active fit her i huset!!
Bettybu Skrevet 3. juli 2007 #28 Skrevet 3. juli 2007 Pampers!! Trusebleien til Libero setter "strikk" merker på nesten alle som bruker dem i min barnehage... Pampers er mykere og tynner, men holder på det det skal...
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 3. juli 2007 #29 Skrevet 3. juli 2007 Sønnen min på 16 mnd bruker pampers om dagen for han er sååå aktiv og ivrig så er det godt med tynn og myk. Men om natta sover han med libero.. Pampers er for tynn til og bruke på natta for senga hans ble gjennomvått..
1kar&1møy&meg™ Skrevet 3. juli 2007 #30 Skrevet 3. juli 2007 kan kjøpes på OBS. Er et stort bleiemerke i f. eks england og er veldig bra synes jeg. Men de er dyre!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 3. juli 2007 #31 Skrevet 3. juli 2007 Libero =0) har vært lekk 1 gang da hadde jeg satt på bleia feil ellers en stump uten sår. Meget fornøyd =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå