Gå til innhold

Hva er din bleiefavoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pampers eller Libero? Eller kanskje et helt annet merke? Hvorfor?

Liker Libero best foreløpig, men det kan kanskje komme av at jeg ikke helt har gitt Pampers en sjanse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker pampers sine best om dagen for de er mye mykere og letter for småen og bevege seg i.

liker libero sine best om natten siden det ikke blir masse tiss i senga sånn som med pampers

Skrevet

Her i huet går det mest i Pampers. Men er ikke såååå drevne bleiebrukere enda, siden knotten bare er 3,5mnd. Kan hende vi finner en annen favoritt etterhvert.

Skrevet

pampers, for lillevenn får bleiemerker etter libero.. Til eldstemann brukte vi mest libero, for de passet best til han.

Skrevet

Libero. Prøvde pampers for et par år siden, men det ble bare tissing utafor. Så vi har holdt oss til Libero siden, og er kjempefornøyd! :)

(Må bare fortelle om en dårlig erfaring i tillegg: Cien eller hva de heter, hvertfall bleiene på Lidl! De er no dritt! vi skulle prøve ut de ei helg vi var hos svigers, og begynte med de en lørdag. På søndag kjørte vi hjem, det er en 2 timers kjøretur. Begge guttene hylte hele veien, meget unormalt, og turen var et mareritt. Da vi kom hjem var begge to knallrøde og sår på stumpene sine!! Arrrgh, så sinna jeg ble på Lidl. Aldri mer bleier derfra!!)

Gjest irismor
Skrevet

Her i huset går det i Libero c",)

Skrevet

Pampers!

Men likte libero best da de var nyfødde.

Skrevet

Her bruker vi kun Libero.

Har prøvd Pampers et par ganger, men syns ikke de er noe gode på mine barn.

Skrevet

Pampers Active fit er de som sitter best på storebror.

Lillesøster brukte libero de første ukene, men nå passer pampers bedre..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Alle barn er jo forskjellige, så her er det faktisk omvendt. Lidl-bleiene funker som bare det, mens snulla blir rød i stumpen med engang hun får på seg en libero-bleie!:P

Ikke opplevd lekkasje pga bleia noen gang, hverken med libero, pampers, cien eller tøybleie...kun vært lekkasje hvis vi har satt på bleia litt feil. Kun opplevd utslett pga bleia med libero, så styrer unna den.

Skrevet

På eldstemann er det kun libero som funker (pampers har for dårlig passform på ham)

På minsten funker alle bleier. SÅ da falt valget på lidl, for det var billigst ;)

Skrevet

Her i huset går det i libero.Up and go på dagtid og vanlig om nattan:-)

Bruker også huggies sine.De er også kjempefine.Også er de så søte med de ole brumm motivene sine..Liker up and goene fra de for det er nesten som borrelås på siden..

Har prøvd first price sine også,men de likte jeg ikke noe særlig..Var harde syns jeg..

Skrevet

Libero, sitter godt på jenta mi. Har prøvd pampers og da fikk hun rødt utslett. Har prøvd bleier fra first price, de synes jeg var litt for stive og tjukke. Bleier fra lidl var helt greie men liker best libero

Skrevet

Libero, men vet ikke helt hvorfor! Det var bare de jeg kjøpte første gangen og så er det sånn beleideal på Kiwi som er nærmeste butikken for meg :) men er veldig fornøyd, så ser ingen grunn til å prøve annet nå. Pjokken er 15.5 mnd.

Skrevet

Har bare prøvd pampers til nå....han er 5,5 mnd og de funker greit for oss,det var de de hadde på sykehuset så da ble det de vi kjøpte selv,kommer sikkert til og prøve noe annet etterhvert...

Skrevet

Libero, uten tvil!!

Det pga at de tåler mer før de blir fulle, føles mykere med urin i, og ikke er tilsatt noen lotion, tulla reagerer på alle andre, for de er tilsatt lotion.

Skrevet

Pampers active fit til junior her.

Tidligere likte jeg libero og lidl bleiene,men de sitter ikke godt på han lenger

Skrevet

Bruker bare Libero, synes de virker mykere og bedre å ha på.

Skrevet

Bruker kun pampers active fit. Eneste bleiene som er tynne og myke.

Skrevet

Ang lekkasje: Jeg tror nok at guttemammaer har mer erfaring på det feltet enn jentemammaer ;) Det behøver slett ikke være at bleien er satt på feil!

Skrevet

Pampers up and go.

Som baby libero.. Slik var begge mine ;-)

Skrevet

Liker best pampers :o)

Up & go på dagen - og vanlige på natten !

Skrevet

Hvor får man kjøpt Huggies da? Har aldri hørt om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...