Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #26 Skrevet 2. juli 2007 Ja, og nåde menna våre hvis de prøver å hinte til noe annet ;o)
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #27 Skrevet 2. juli 2007 Jepp som vagger, stønner, offer, snorker og sikkert mere til hehe ja.. sambo mente at jeg var som en hamster så lange tå-negler som jeg hadde.. er ikke såååååååå lett å klippe da nå er de klippet - men han ville ikke gjøre det for meg glemte jeg raping og fising???
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #30 Skrevet 2. juli 2007 HAHAHA.. Nei, de får kalle oss sexy selv om vi sitter der i sofaen og slipper den ene fisen etter den andre... etterfulgt av et lite "unnskyld meg", latter og et "kremt". Neida, snille mannen min sier jeg er sexy han.
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #31 Skrevet 2. juli 2007 jeg kjøpte inn ny neglelakk her om dagen for jeg hadde litt lyst til å stæsje meg litt da vettu. Så skulle jeg lakke de da. SUkk.. For en som nesten ikke klarer å bøye seg for å ta på sko, så var det litt for optimistisk tenkt
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #33 Skrevet 2. juli 2007 min sier også at jeg er sexy - og han klår og peller og vil ha vil ha så det er vel ikke så ille
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #34 Skrevet 2. juli 2007 Haha.. kjenner til den pellinga og klåinga ja. Så så ille kan det ikke være. Stakkars mannen. Men han får noooe da ;o) Første året vi var sammen turte jeg ikke å gjøre det foran han. Dette var ikke så lett da, siden vi flytta sammen etter bare et par mnd og begge gikk hjemme nesten et halvt år i begynnelsen.. Men jeg klarte det på et vis. Men et jeg ikke visste var at han fikk jo det showet med en gang jeg sovna... og jeg sovna alltid først. Trooor du jeg var flau da jeg fikk vite det ett år etterpå?? hehehe. Heldigvis hadde han bare syntes det var rimelig komisk og lå bare og lo av meg. *rødme*
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #36 Skrevet 2. juli 2007 Nei, men hender man gjør et ærlig forsøk =)
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #37 Skrevet 2. juli 2007 Ikke særlig lett med en baby som sparker organene blå og grønne:)
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #38 Skrevet 2. juli 2007 Hehe - en duftsprakende fyrverkeri med dyne som hopper opp og ned må jo ha vært magisk
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #39 Skrevet 2. juli 2007 Tror den ligna mer på et flygende teppe ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå