Gå til innhold

Nå holder det!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

80 kilo og drøye metern rundt bringa får være nok!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahha!

Skrevet

Hi hi. ja få se, få se ;)

Skrevet

ja,altså...skryt du av større pløs enn mæ så får du kom me' her asså!

Skrevet

oi.. da får dere møte opp i morgen da.. jeg har mobilkamera men jeg får ikke lastet opp bildene på jobb-pc - har ikke slik kabel dessverre

hehe, men det er HELT sant!!!

Skrevet

Men jeg skal ikke si no jeg altså.. hehe. 158 høy og 115 cm rundt magen. hehe. er sikkert et lass av et syn for noen det og ;) hehehe

Skrevet

rett før det er lettere å gå over deg (enn rundt) :)

trur det er et søtt syn jeg.. tenk deg det vogntoget jeg ser ut som da på mine 173 og bare dundrer fremover (i 2 km i timen riktignok... men ja)

Skrevet

Hehe jeg skal ta bilde av fabel i morra, og vise til alle på bim:)

Skrevet

Hehehe ja, det er nok lettere å gå over enn rundt, hihi ;) Noen få cm så er jeg like brei som jeg er høy (lav). ;p

hahahaha du er da IKKE et vogntog.

Skrevet

sambo kaller meg lille hval.. vet ikke jeg :)

kunne vært større altså - og værre skal det nok bli, men nå kommer jeg bare inn i en brøkdel av mammaklærne jeg kjøpte..

huhuuuuu

Skrevet

KJEMPENAVLE skjønner jeg

hohoooooooooooooooooooooooooo

Skrevet

Igår kveld så sto jeg på alle 4 i senga fordi jeg hadde så mageknip.. og veeeet dere hva gubben sa jeg minte han på?? En sånn "stuffed turkey"... takk skal du f**n meg ha.. hehehe

Skrevet

Hahahaha så vannvittig bra... bytte nick?

Skrevet

hehehe til "stuffed turkey" eller "little miss piggy" siden jeg syns jeg ligna mer på en sånn gris som ligger på et fat med et rødt eple i munnen ;p

Skrevet

hehe... han fikk igjen på en måte.. jeg har ligget og offa og vridd meg i natt, så han har ikke fått sove og er passe trøtt på jobben idag.. mens jeg har tatt meg en laaang lur på sofaen ;)

Skrevet

Du får legge deg oppå han:)mohahahahahahahahahaha

Skrevet

Jeg forstyrrer også nattesøvnen til min kjære

ja det er kjempesjarmerende med gravide kvinner (hvaler/kyllinger)

Skrevet

Er redd for at da hadde han endt opp i et sånt kaldt rom med en lapp på tåa git.. Årsak: Kvelning. Hehe ;) Ikke så lett å få pusta med 80 kg oppå seg, hehe.. ;)

Gravide kvinner som i tillegg til hormonanfall og det som er snorker som fulle sjømenn. hihi.. Håper bare snorkingen gir seg hvis jeg havner på et flermannsrom på barsel. hahaha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...