Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 80 kilo og drøye metern rundt bringa får være nok!!!!
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 ja,altså...skryt du av større pløs enn mæ så får du kom me' her asså!
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2007 oi.. da får dere møte opp i morgen da.. jeg har mobilkamera men jeg får ikke lastet opp bildene på jobb-pc - har ikke slik kabel dessverre hehe, men det er HELT sant!!!
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Men jeg skal ikke si no jeg altså.. hehe. 158 høy og 115 cm rundt magen. hehe. er sikkert et lass av et syn for noen det og hehehe
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2007 rett før det er lettere å gå over deg (enn rundt) trur det er et søtt syn jeg.. tenk deg det vogntoget jeg ser ut som da på mine 173 og bare dundrer fremover (i 2 km i timen riktignok... men ja)
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Hehe jeg skal ta bilde av fabel i morra, og vise til alle på bim:)
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Hehehe ja, det er nok lettere å gå over enn rundt, hihi Noen få cm så er jeg like brei som jeg er høy (lav). ;p hahahaha du er da IKKE et vogntog.
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. juli 2007 sambo kaller meg lille hval.. vet ikke jeg kunne vært større altså - og værre skal det nok bli, men nå kommer jeg bare inn i en brøkdel av mammaklærne jeg kjøpte.. huhuuuuu
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. juli 2007 KJEMPENAVLE skjønner jeg hohoooooooooooooooooooooooooo
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #16 Skrevet 2. juli 2007 Igår kveld så sto jeg på alle 4 i senga fordi jeg hadde så mageknip.. og veeeet dere hva gubben sa jeg minte han på?? En sånn "stuffed turkey"... takk skal du f**n meg ha.. hehehe
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 2. juli 2007 Hahahaha så vannvittig bra... bytte nick?
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #18 Skrevet 2. juli 2007 hehehe til "stuffed turkey" eller "little miss piggy" siden jeg syns jeg ligna mer på en sånn gris som ligger på et fat med et rødt eple i munnen ;p
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #20 Skrevet 2. juli 2007 hehe... han fikk igjen på en måte.. jeg har ligget og offa og vridd meg i natt, så han har ikke fått sove og er passe trøtt på jobben idag.. mens jeg har tatt meg en laaang lur på sofaen
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #21 Skrevet 2. juli 2007 Du får legge deg oppå han:)mohahahahahahahahahaha
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 2. juli 2007 Jeg forstyrrer også nattesøvnen til min kjære ja det er kjempesjarmerende med gravide kvinner (hvaler/kyllinger)
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #23 Skrevet 2. juli 2007 Er redd for at da hadde han endt opp i et sånt kaldt rom med en lapp på tåa git.. Årsak: Kvelning. Hehe Ikke så lett å få pusta med 80 kg oppå seg, hehe.. Gravide kvinner som i tillegg til hormonanfall og det som er snorker som fulle sjømenn. hihi.. Håper bare snorkingen gir seg hvis jeg havner på et flermannsrom på barsel. hahaha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå