Gå til innhold

Flere med barn i magen igjenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt født januar 06, og går alt etter planen så blir han storebror i januar 08. Litt tidligere enn vi hadde tenkt, men veldig glade alikevel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en datter i desember 05, og en gutt i april 07. Så jeg har ikke barn i magen igjen, men har hatt=)

Skrevet

Hei

Vi fikk en gutt i mars 2005 og en jente ná i desember 2006 og det gar bare bra.

Skrevet

Vi har en gutt på 22 mnd som skal bli storebror i mars -08. Spennende!!!

Skrevet

Hei.fikk en datter i april 06 og venter nr 2 nå. termin i des. 26 des.hehe. gleder oss masse. Brukte 20 dager på å bli gravid, helt i sjokk siden vi brukte 8 mnd med første.hehe.

Skrevet

Jepp,

fikk ei jente i mars 2006, venter jente i september 2007. Denne var slettes ikke planlagt, kom til på tross av kondombruk.... Fikk vårt livs største sjokk, men nå gleder vi oss, dog med litt skrekkblandet fryd mtp det å få to tette. Har heldigvis bhg plass til nr 1 fra august av, det tror jeg vil hjelpe veldig.

Skrevet

Kan man bli gravid når man bruker kondom?? Det var nytt for meg.. vi bruker bare kondom...

Skrevet

vi har en datter på 13 mnd... har begynt å tenke på nr to no... men har funnet ut at vi skal vente iallefall en mnd til med å prøve veldig aktivt... bruker ingen prevansjon no så det kan jo plutselig skje..hehe

Skrevet

Kondomet må ha fått en rift eller noe sånt. Det skjedde også en gang at vi ble litt ivrige og startet uten - kom på at vi var ubeskyttet med en gang han var inne og han trakk seg ut og tok på kondomet - det kan såklart ha sneket seg ut noen celler da også - selv om det var laaaangt unna klimaks.

Så neste gang kommer jeg til å bruke annen prevensjon - eller minimum være kjempenøye med å sjekke at kondomet er helt - både før og etter akten.... Og iallfall ikke starte opp uten!

Den eneste måten å være absolutt trygg på er vel å være totalt avholdende - men det er jo ikke noe gøy....

Skrevet

Så gøy å høre at det er fler som har fått og skal ha 2 tett!

Kjempe mange svar.

noen av dere som allerede har fått nr. 2 kunne dere tenke der å dele lidt info. med meg og kansje andre intriserte om hvordan det ble i hjemmet i begynnelsen?

Jeg gleder meg utrolig mye til å få en liten til men er også veldig spendt på hvordan lille "store" bror kommer til å bli og hverdagene ellers i begynnelsen.

Til dere andre gravide må jeg si lykke til med svangerskapet og barna. Håper noen er intrisert i å holde kontakt? Så vi kan følge hverandre å høre hvordan det går.

Jeg liker veldig godt å få info. å dele ærfaringer med andre. Lærer så mye mere av det enn noen av bøkene.

Kjenner på meg att jeg er mye mer nærvøs denne gang. Skulle tro jeg var første gangs. Var mye mer avslappet når jeg skulle ha mini. Kansje fordi denne gang hvet jeg hva det vil si å få barn, alt vi har å glede oss til!

Takk til alle sammen som tok seg tid til å svare meg ;)

Lykke til!

Klem fra hoved innlegger.

Skrevet

skulle ønske jeg var i den sitasjonen. prøvd siden des 06 og ennå ingen tingen som har skjedd. jenta er født mai 06. jeg ville ha dem med midre enn to år. noen jeg ikke fikk til:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...