JoeyLover Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Heisan. Fikk en sønn i januar 2006. Han skal bli store bror til ei lita tulle i nov. Gleder oss like mye denne gang Lurer på om det er noen andre som også er i gang med en til? Hadde vert koselig å snakket med noen i samme situasjon !
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Desverre. Vi sliter. Får det ikke til. IVF. Neg test. Tårer. Tårer. Frustrasjon. Sinne. Tårer. Fortvilelse. Fryseforsøk. Negativ test. Skuffelse. Sinne. Frustrasjon. Tårer. Maktesløshet. Misunnelse. Tårer. IVF. Negativt igjen. Fortvilelse. Tårer. Tårer. Krangel. Fortvilelse. Sinne. Frustrasjon. Maktesløshet. Tårer. Tårer. Enda flere tårer..............
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Vi begynte prøvingen denne mnd og vi håper vi ikke må vente like lenge denne gangen.
JoeyLover Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Stakkars dere !! Vet ikke hva jeg skal svare, har ikke vert i din situasjon. Kjenner flere som har vert like uheldigge som dere men det har endt bra til slutt Får krysse fingrene å håpe att det går bra til slutt!!! Er urettferdigt att noen må lide slik som dere. Har dere barn fra før? Ønnsker dere masse godt frem over. Prøv å ta godt vare på hverandre selv om det er tunge tider. Kos og klem.
JoeyLover Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Lykke til med prøvigen! Tok det lang tid med første barn? Vi brukte 9 måneder med første og 1 år nå med nr. 2. Har hørt at det er ganske vanlig med den tiden vi brukte.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Det tok 1,5 år men mange sier at det går lettere neste gang.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Har en gutt på snart 16 måneder, og vi er i 2 pp. Får se til helgen eller neste helg om den sitter nå.... :-) Tok 3 pp sist gang.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Har et barn på 14 mnd. og vi skal prøve på èn til denne mnd. Bare venter på å få mensen i løpet av denne uken, så begynner vi : ). Gikk på første forsøk forrige gang : )
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Vi venter en prinsesse i oktober =0) gleder oss bare såååå mye. Tulla ble født i juni 2006 =0). Jobber massse nå for å få max ut til neste permisjon hi hi =0)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Har en på 22 mnd og fikk i helgen en svak strek på testen. Det var i 2 pp. Skal ta en ny test i løpet av uka for å være sikker!! Men i hvis det stemmer så blir det mars 08 barn
Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Fikk en datter i januar-06 og har termin igjen i begynnelsen av februar-08... Veldig ønsket, men til tider så må jeg spørre meg selv om vi virkelig vet hva vi har begitt oss utpå, hehe... Blir nok både fantastisk og veldig slitsomt.. :-)
-Lane- Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 Vi har ei jente som ble 2 år i går. Ho skal bli storesøster i november, og vi gleder oss veldig =)
Beama Skrevet 2. juli 2007 #14 Skrevet 2. juli 2007 Har en jente på snart 17 mnd. Hun blir storesøster i Mars hvis alt går etter planen=)
Mona2 Skrevet 2. juli 2007 #15 Skrevet 2. juli 2007 Hei:) Vi fikk en gutt Oktober 05, og venter ny baby nå i August! Har 5 uker igjen:)
~chess~ Skrevet 2. juli 2007 #16 Skrevet 2. juli 2007 Har også en gutt som ble ble født i oktober 2005 og venter en jente i slutten av november.
mamma`n til Jonathan Skrevet 2. juli 2007 #17 Skrevet 2. juli 2007 Fikk en gutt i okt 05 å venter et nytt barn i beg av feb:) Blir spennende å masse jobb hehe..
2 søte småpiker Skrevet 3. juli 2007 #18 Skrevet 3. juli 2007 Vi har en datter født i januar 06 og venter nå en liten søster eller bror i februar 08. Blir kjempekoselig;-)
To fine gutter Skrevet 3. juli 2007 #19 Skrevet 3. juli 2007 Har en gutt født mars 06, og termin igjen i januar 08 :-)
flypapir Skrevet 3. juli 2007 #20 Skrevet 3. juli 2007 Vi har ei tulla som er født i januar 06. Nå har jeg fått meg jobb, så vi har tenkt til å begynne med prøvinga rundt juletider. Sist klaffa det i 1pp, så vi håper på det samme denne gangen...
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 3. juli 2007 #21 Skrevet 3. juli 2007 vi har ei tulle født i oktober 05 og venter nummer 2 i februar 08 =)
meg og 3 til Skrevet 3. juli 2007 #22 Skrevet 3. juli 2007 hei:) har en jente født mars 06 venter en guttebaby august 07. det blir en vaaarm sommer!!
Kakeåndsen Skrevet 3. juli 2007 #23 Skrevet 3. juli 2007 Nei, heldigvis ikke;-) Storesøster er født i nov-05 og lillesøster i mai-07. Men lykke til dere alle sammen! Det er fryktelig koselig med baby i huset og storesøster er helt herlig:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #24 Skrevet 3. juli 2007 Nei, takk og pris for det! Min som nærmer seg 2 år, har allerede vært storesøster i 8 måneder!
Ranveig R Skrevet 3. juli 2007 #25 Skrevet 3. juli 2007 Jepp. Har ein gut fødd i september 05, og er no i veke 24 med ei jente, termin 29. oktober. Svangerskapa har vore veldig forskjellige, det har definitivt vore mykje tyngre denne gongen + meir "tull" (blødning, smerter..), men bekkenløysinga som holdt på å ta knekken på meg sist kjenner eg knapt noko til denne gongen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå