mor.monsen Skrevet 2. juli 2007 #26 Skrevet 2. juli 2007 takk takk! ringer legen i morgen tidlig så snart gubben har dratt på jobb.
Habby Skrevet 2. juli 2007 #27 Skrevet 2. juli 2007 Ønsker deg lykke til...men tror ikke du trenger det da men.. men jaja..LYKKE TIL!! hold oss oppdatert da;)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #28 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer veronica_og_thomas :-)
mor.monsen Skrevet 2. juli 2007 #29 Skrevet 2. juli 2007 nå tør jeg å takke og bukke. var innom en helsekostbutikk og kjøpte en test til i kveld. sto i pakkningsvedlegget at den skulle tas dagen etter ikm (ikm er i dag) og da på morgenurin. denne testen tok jeg etter å ha drukken masse melk og en kopp grønn te. den var svak positiv og bestevennina mi som skal bli "tante" hoppa opp og ned å jubla. for å være helt sikker måte hu se på de stakkars puppa mine, å hadde kun en kommentar. du er gravid! jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. føler for å gjøre begge deler på en gang! tusen takk til alle her inne for god hjelp og støttende ord!
Habby Skrevet 3. juli 2007 #30 Skrevet 3. juli 2007 Woohoo!! Man må stole på kroppen sin og 3 (4) svak pos tester GRATTIS! Håper jeg kommer etter:) Lykke til!!!
mor.monsen Skrevet 3. juli 2007 #31 Skrevet 3. juli 2007 5. testen var klar og tydelig! jeg er gravid å har i følge terminkalkisen termin 12.03.08 sender babystøv til alle! ***************************
Rafi Skrevet 3. juli 2007 #32 Skrevet 3. juli 2007 Å så bra. Gratulerer så mye. Får håpe det klaffer like godt for meg i 2pp
Høstmamma27 Skrevet 3. juli 2007 #33 Skrevet 3. juli 2007 Grattiss så utrooolig mye Har ikm imorgen jeg. Har følt meg gravid, men tvilen har begynt å ta overtaket her,hehehe...men håper så gjerne at jeg tar feil og at det er noe i gjæret her Lykke til så mye veronica_og_thomas! *samle inn haugevis av babystøvet* ha ei fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå