♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Har ikke sett noe til TR. Har testet 3 ganger denne uken (litt overivrig), sist gang i går. Alle negative. Har litt lyst til å ta en ny test nå i kveld, men fornuften min råder meg til å vente til i morgen!
mor.monsen Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 jeg har ikm i morgen....vente med å taste til da??? hold oss oppdatert.
Habby Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 vent til imorgen tidlig du... jeg skal teste imorgen tidlig (ikm idag eller imorgen), kanskje vi kan være test-buddies?! he he:) Både gruer og gleder meg litt...testet 4 dager før ikm fikk negativ!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Ja, jeg kan vente til i morgen tidlig. Kommer til å bli kjempestresset dersom jeg er gravid. Det går fort for seg her om morgenene. Skal være på jobb kl. 7 og da leverer jeg tutta først...
mor.monsen Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 test buddies alle tre?? hehe.. jeg sover lenge på morgene da.. eller i hvertfal til i 9 tiden. de siste nettene har jeg drømt at jeg har testa negativt. har masse rare babydrømmer. flere som har det slik?
Habby Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 for en uke siden drømte jeg at jeg var gravid...så vet ikke om det ligger noe der?! Jeg skal teste før jeg skal på jobben imorgen...5-6 tida... Har dere hatt noe symptomer eller?
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2007 Lykke til begge to :-) Jeg har ikke så mye rare drømmer for tida, men er sinnsykt trett. Det var jeg sist jeg var gravid også. Er ellers veldig oppblåst i magen og småkvalm. Kan være ren innbilling, men...
mor.monsen Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 vanvittig hovne og harde pupper, stikkinger som kjennes litt ut som eggløsningssmerter og jeg er veldig humørsyk. kvalm om morningen, men det har jeg vært i mange mnd så det er nok en annen grunn til det!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2007 TR kom i går kveld :-( Hvordan gikk det med dere andre?
mor.monsen Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 svakt kryss på cb testen i dg tidlig, men typen stoler ikke på den, så da klarer ikke jeg hellerå juble.... hvor lenge må jeg vente før jeg får et skikkelig svar???
energica Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 kryss er kryss det da, i hverfall med cb!! Grattis! Grattissss
mor.monsen Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 ja det mener jo jeg også. men han er helt bestemt på at jeg ikke er gravid. at det var for svakt tegt. å jeg prøver å forklare at kryss er et kryss, samme hvor svakt. det står til og med i bruksanvisningen jo. å jeg vil juble å ha en fin dag med typen åsså sitter han i stua å er bare negativ.
energica Skrevet 2. juli 2007 #14 Skrevet 2. juli 2007 Uff, det er jo kjipt for deg da.. Men gravid er du jo!! Lykke te med gubben..hhee
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. juli 2007 #15 Skrevet 2. juli 2007 hei noen som vett om man får teste om man er gravid me blod prøve?
mor.monsen Skrevet 2. juli 2007 #16 Skrevet 2. juli 2007 hehe...ja jeg er nok gravid. tanta er ikke her.....hvor lang tid tar det før det er en kraftig positiv strek da?? hva er der der digitale greiene noen snakker om? det er kanskje veldig dyrt å kjøpe en sånn for å få bekrafte noe jeg er 90% sikker på fra før av...
Dizzie_mortil3 Skrevet 2. juli 2007 #17 Skrevet 2. juli 2007 Ja, dersom det er noen spesiell medisinsk grunn til at du trenger det. Svaret tar noen dager forresten.
Habby Skrevet 2. juli 2007 #19 Skrevet 2. juli 2007 GRATTIS veronica_og_thomas..jeg tror du er nok gravid!! Snartspire? det var synd å høre..ønsker lykke til med neste prøveperiode Jeg testet negativ idag tidlig men ingen tr ennå..fortsatt håp! Men jeg har bestemt meg å ikke tenke så mye på det lenger..lettere sagt enn gjort!! Blir sprø av dette...og det verste er at jeg er litt usikker på hvor lang syklus jeg har!!
mor.monsen Skrevet 2. juli 2007 #20 Skrevet 2. juli 2007 takk for gratulasjoner! men jeg venter nå i to tre dager å tar en ny test. gubben er jo langt fra overbevist. å jeg har litt menssmerter. pokker at han klarte å sette så mye tvil i hodet mitt.... jeg vet jo på en måte at jeg er gravid, usj...mannfolk.
Habby Skrevet 2. juli 2007 #21 Skrevet 2. juli 2007 det er jo din kropp...hvis du vet du er gravid, så er du vel det
mor.monsen Skrevet 2. juli 2007 #22 Skrevet 2. juli 2007 jupps! det er jo det. det har vel ikke noe for seg å ta en til cb test i dag??
Habby Skrevet 2. juli 2007 #23 Skrevet 2. juli 2007 hvor mange har du testet svakt pos da? kan ikke du bare dra til legen..og få det bekreftet en gang for alle??
mor.monsen Skrevet 2. juli 2007 #24 Skrevet 2. juli 2007 kan legen se det med en gang? har tre svakt positive tester bak med på en uke nå. ikm er i dag. så snille dere er som orker å svare. :) er masse takknemlig!
Habby Skrevet 2. juli 2007 #25 Skrevet 2. juli 2007 altså for min del, så er svak pos resultat et bra resultat...hvis du har testet 3 ganger og fått svak pos svar, så ER DU NOK GRAVID!! Hvis g-testen klarer å gi deg et pos svar (ikke 1 gang eller 2 ganger med 3 ganger), så er kan ihvertfall legen Med å dra til legen, slipper du å bruke så mye penger på tester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå