Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #26 Skrevet 1. juli 2007 Så barnslig. Ikke helt på nett nå, siden du plutselig signerer med anonym? Vil kanskje likevel anbefale deg å flytte tilbake til hjembyen. Tydelig du er for umoden til å ferdes rundt på bygda uten venner.
jente08&jente2010<3 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #27 Skrevet 1. juli 2007 jeg har da ikke signert noe med anonymt jeg men... hva får deg til å si sånn, jeg syns ikke innlegget ditt var verdens høfligste...men jeg svarte deg jo orntlig for det!! jeg syns ikke jeg fortjener å høre den...umoden...
Birthen Skrevet 1. juli 2007 #28 Skrevet 1. juli 2007 Huff så kjedelig for deg, Tonje! Er det kanskje noen andre som venter barn i nærheten? Hva med å snakke med helsestasjonen? Jeg har i hvert fall opplevd å bli kjent med veldig mange nye etter at jeg fikk barn. Er det noen opplegg for nybakte mødre i nærheten? Barselgrupper? Babysang i kirken eller i et grendahus eller noe sånt? Hjelper kanskje ikke så mye akkurat nå, men kan jo være greit å undersøke litt så vet du litt om hvordan det kanskje kan bli etter fødselen? Prøv også å gjøre noe kjekt sammen med din kjære! En helg på et hotell og få tankene på noe annet? Håper det ordner seg for dere!
jente08&jente2010<3 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #29 Skrevet 1. juli 2007 ja, det er jo en mulighet. jeg har første time hos jordmor 1 august... så kan jo høre med henne.. vet ikke om noen som er gravide her egentlig!! men går jo ann å spør:)
betty74 Skrevet 1. juli 2007 #30 Skrevet 1. juli 2007 Høres ikke ut som en lett situasjon. Et tips fra meg er: Når babyen kommer, engasjer deg i en barselgruppe. Der kan du få kontakt med folk med barn på din alder. Du må nok prøve å skape et eget kontaktnett. Lykke til... Og drit i hun teite ex'en.. Hun er bare sjalu!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå