Gå til innhold

hva hadde dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så barnslig. Ikke helt på nett nå, siden du plutselig signerer med anonym? Vil kanskje likevel anbefale deg å flytte tilbake til hjembyen. Tydelig du er for umoden til å ferdes rundt på bygda uten venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har da ikke signert noe med anonymt jeg men...

hva får deg til å si sånn, jeg syns ikke innlegget ditt var verdens høfligste...men jeg svarte deg jo orntlig for det!! jeg syns ikke jeg fortjener å høre den...umoden...

Skrevet

Huff så kjedelig for deg, Tonje!

 

Er det kanskje noen andre som venter barn i nærheten? Hva med å snakke med helsestasjonen? Jeg har i hvert fall opplevd å bli kjent med veldig mange nye etter at jeg fikk barn. Er det noen opplegg for nybakte mødre i nærheten? Barselgrupper? Babysang i kirken eller i et grendahus eller noe sånt? Hjelper kanskje ikke så mye akkurat nå, men kan jo være greit å undersøke litt så vet du litt om hvordan det kanskje kan bli etter fødselen?

 

Prøv også å gjøre noe kjekt sammen med din kjære! En helg på et hotell og få tankene på noe annet? Håper det ordner seg for dere!

Skrevet

ja, det er jo en mulighet. jeg har første time hos jordmor 1 august...:)

så kan jo høre med henne..

vet ikke om noen som er gravide her egentlig!!

men går jo ann å spør:)

Skrevet

Høres ikke ut som en lett situasjon. Et tips fra meg er: Når babyen kommer, engasjer deg i en barselgruppe. Der kan du få kontakt med folk med barn på din alder. Du må nok prøve å skape et eget kontaktnett.

 

Lykke til...

 

Og drit i hun teite ex'en.. Hun er bare sjalu!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...