Gå til innhold

Hvilken FARGE har dere på barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trykka litt fort..

der vi bodde før hadde småen 3 lyseblå vegger, på den 4. veggen var det store ruter i 4 forskjellige blåfarger. Den lyseste av de 4 var den som det var på de 3 andre veggene og lister og karmer var malt i den mørkeste av de 4.

Døren var malt i tavlemaling og innredningen var i bjørk.

Kommer til å gjøre noe liknende nå om ikke jeg kommer på noe annet.. Blir da rom som vokser med ungene..

Snulla får vel sikkert 4 farger fra lyserosa - dyp rød.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa har lys toscana på soverommet med hvite møbler og knall rosa gardiner med jenter på.

På lekerommet har hun rosa vegger og hvite møbler.

Skrevet

Cappuchino har jenta mi.. hvite gardiner og hvit seng. har ikke blitt så mye der enda hun er bare 3 måneder og "flytta" inn der for første natta i dag...

Skrevet

jeg har jente og hun har lyserosa vegger med hvite lister,karmer og vinduer.

Skrevet

trollet har lyserosa

laban har lyseblått

Skrevet

Vi har jente på 1 år. Rommet hennes består av tre farger. Tre av veggene er malt i en farge som heter "pudder". Den er en veldig lys miks av rosa/lilla/grå.Litt vanskelig å forklare. En vegg er malt i en farge som heter "sorbet". Den er litt sterkere rosa. Lister og tak er malt hvitt.

Er godt fornøyd med rommet. Det er såpass lite (ca. 10 kvadrat) at det er raskt å bytte farge når man har lyst på forandring. Men nå som hun har vært baby har jeg likt det rosa rommet. Om et år tipper jeg at jeg maler det om igjen i en farge som passer ei litt større jente.

Skrevet

Lys og behagelig gul (gutt)

Skrevet

Gutt:en nydelig varm blåfarge

jente:lys visjon

Veldig fornøyd!

Skrevet

Jeg skal male veggene når vi flytter inn i huset. Har lyst til å prøve meg på mark/gress, tre, himmel, og så kjøpe en sånn Ole Brum temapakke. Der skal både jenta og gutten bo tenker jeg

Skrevet

vi har jente, hun har gult rom med rosa lister,karmer og skap!:)

Skrevet

gutten vår har lyseblått, mens jenta har 3 hvite og en rosa vegg.. så kan hun evt male den rosa en annen farge når hun blir stor nok til å bestemme selv :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...